مراسم تودیع و معارفه معاونین جدید اجرایی و اعتباری بانک پارسیان برگزار شد

نمایه بانک : با حضور عضو هیأت مدیره، معاونین و مدیران حوزه های مرتبط، مراسم تودیع و معارفه معاونین جدید اعتبارات و اجرایی بانک پارسیان در محل سالن کنفرانس ساختمان مرکزی برگزار شد .
  • شنبه 1 آبان 1395 ساعت 8:50

 به گزارش نمایه بانک ، به نقل از  روابط عمومی بانک پارسیان؛ دراین مراسم آقایان خسروانی به عنوان معاون اجرایی و فرزان به عنوان معاون اعتباری معرفی شدند و از زحمات و تلاش های ارزنده آقای صنعتی نژاد معاون پیشین اجرایی تقدیر و برای ایشان در سمت جدید به عنوان مشاور عالی مدیرعامل آرزوی توفیق روزافزون شد.
در این مراسم آقای دکتر شمس عالم عضو هیات مدیره بانک با قدردانی از تلاش های موثر آقای صنعتی نژاد در سمت معاون اجرایی بانک، یکی از بزرگترین تاثیرات حضور ایشان در بانک را ساماندهی سپرده های هزینه زا و کاهش چشم گیر سود سپرده های بانک و نتیجتاً قیمت تمام شده پول دانست.
عضو هیأت مدیره بانک در ادامه از تلاش های ارزشمند آقای خسروانی در سمت معاون اعتباری نیز قدردانی کرد و سمت جدید ایشان در معاونت اجرایی را که با سرپرستی بر امور حقوقی و وصول مطالبات همزمان خواهد بود ، تهنیت گفت  و حضور ایشان را که منشا دگرگونی در تعاریف و اجرای وصول مطالبات و نیز درخشش اعتبارات بانک بود، در سمت گذشته ، نوید بخش برای سمت جدید خواند .
همچنین در این مراسم آقای دکتر شمس مسئولیت جدید آقای دکتر فرزان را در سمت معاونت اعتباری بانک به ایشان تبریک گفت و برای ایشان آرزوی توفیق در این سمت را با توجه به مسئولیت های سنگین آن را داشت.


ثبت نظر

ارسال