عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی : بخش حقوقی ، از اثرگذارترین بخش های بانک است

نمایه بانک : همایش کارشناسان حقوقی بانک کشاورزی طی روز های 27 و 28 مهر ماه و با حضور مهندس داور ماهی کار عضو هیأت مدیره در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد.
  • شنبه 1 آبان 1395 ساعت 9:33

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از  روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی ، در این همایش مهندس ماهی کار ، بخش حقوقی را از اثرگذارترین بخش های بانک بر شمرد و نقش حوزه حقوقی در انجام بهینه تعاملات بین بانک و مشتری را بسیار برجسته ارزیابی کرد .

عضو هیأت مدیره بانک افزود: هر جا سخن از حق و حقوق و منافع بانک است و یا صحبت از نظم دادن ارتباط بین بانک و مشتری است ، این حوزه ، حضور جدی و فعالی دارد .

مهندس ماهی کار ،ضمن بیان اوصاف و ویژگی های برجسته کارشناسان حقوقی اضافه کرد: کارشناسان حقوقی بانک کشاورزی از دانش روز برخوردار هستند و تدبیر ، نوآوری ، انصاف ، نظم و پیگیری را سرلوحه کارشان قرار داده اند .

وی ادامه داد : پیشگیری قبل از درمان از جمله اصولی است که همواره کارشناسان حقوقی بانک به آن اعتقاد داشته و عمل کرده اند. به عبارت دیگر ، همکاران بخش وحوزه حقوقی ، عمود خیمه قدرتمند بانک در عرصه خدمت رسانی به مشتریان محسوب می شوند .

عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی در پایان ، به انتظار بانک از کارشناسان حقوقی در زمینه نقش آنان در تنظیم قرارداد ها و تفاهم نامه ها ، وصول مطالبات با تأکید بر معوقات ، پیگیری پرونده های اجرایی ، تعامل بیش از پیش با حوزه اعتباری ، لحاظ ریسک وثائق برای استیفای حقوق بانک ، ارائه مشاوره به مشتریان متناسب با نیاز آنان ، تلاش برای تقویت برند بانک ، آگاهی بخشی به همکاران درباره عقود اسلامی ، استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی با لحاظ اصول مرتبط، رعایت ضوابط و مقررات اشاره شده در آئین نامه معاملات ، توجه جدی به ماده 16 قانون رفع موانع تولید درباره الزام به فروش املاک تملیکی اشاره کرد و افزود: امیدواریم با وحدت و همدلی ، بتوانیم در پایان سال مالی به اهداف متعالی بانک دست پیدا کنیم. 


ثبت نظر

ارسال