به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،علیمحمدی بر حضور همهجانبه، قوی و پر رنگ شرکت انتقال دادههای آسیاتک در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ با تکیه بر استفاده هر چه بهتر از تجارب دورههای قبلی این نمایشگاه به همراه دو دوره تجربه حضور در نمایشگاه تلکام تاکید کرد. وی حضور قدرتمند در نمایشگاه و اختصاص فضای نمایشگاهی داخلی و خارجی نزدیک به 500 متر مربع ، تجهیز و راه اندازی بخش VIP برای مشتریان به همراه رونمایی از خدمات و محصولات جدید را از جمله اقدامات این شرکت برای حضور هر چه بهتر آسیاتک در این نمایشگاه عنوان داشت.
وی این الکامپ را نخستین دوره حضور جدی و عملیاتی شرکتها پس از اعطای مجوز FCP عنوان کرد و عرضه اقدامات انجام شده شرکت آسیاتک در حوزه LTE و MVNO را در این راستا دانست.
معاون کسب و کار شرکت آسیاتک همچنین از عرضه نسل چهارم DSLBOX از سوی شرکت انتقال دادههای آسیاتک در نمایشگاه الکامپ خبرداد. از ویژگیهای خاص این بسته برخورداری از 120 گیگ حجم با سرعتK 128 تا 16 مگ، استفاده رایگان از ساعت 4 الی 10 صبح، رانژه و مودم وایرلس رایگان به همراه هدایای خاص این DSLBOX است که با احتساب مالیات و ارزش افزوده با هزینه بسیار مناسب و رقابتی از سوی آسیاتک در نمایشگاه الکامپ عرضه میگردد. همچنین طرح های جذاب عصرانه، اکستراگیگ و گیگ باکس نیز با قیمت بسیار مناسب به شرکتکنندگان ارایه خواهد شد.
وی تجلیل از مشتریان وفادار را نیز از جمله دیگر طرحهای ارایه شده این شرکت در نمایشگاه الکامپ عنوان کرد. این طرح شامل مواردی چون ارسال دعوتنامه مخصوص، ایجاد جایگاه VIP مشتریان، به همراه انتقال تجربیات و خاطرات مشترکین قدیمی به جدید و برخورداری از فرصت استخدام در شرکت انتقال دادههای آسیاتک میباشد.
علیمحمدی ارایه ارزش افزوده به کاربران را از دیگر اهداف شرکت عنوان کرده و همکاری با آی سیما، فیلیمو ، آپارات، ایلیا نرم افزار و ... را در این جهت دانست و همکاری با وبسایتهای موفق و پرترافیک کشور را در راستای حمایت از تولید محتوی داخلی اعلام کرد.
در پایان این گفتگو علیمحمدی با اعلام اینکه برای بازدیدکنندگان برنامههای ویژهای در نظر گرفته شده است، از تمامی علاقهمندان جهت بازدید از غرفه های آسیاتک واقع در سالن میلاد بیست و دومین نمایشگاه بینالمللی الکامپ دعوت کرد.