به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، در حال حاضر بانک آینده بیش از 6 میلیون مشتری دارد که در مقایسه با مدت مشابه، این تعداد در سالجاری به بیش از 6 میلیون و 700هزار مشتری رسیده است که نشان از رشد 11 درصدی دارد.
همچنین، سرانه تعداد مشتریان به شعب بانک آینده نیز در سال گذشته تا پایان آبانماه بیش از 22 هزار مشتری بوده است، این سرانه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به بیش از 24 هزار و800 مشتری افزایش یافته است که نشاندهنده رشد 13 درصدی است.
گفتنی است، بانک آینده با رویکرد مشتریمداری و پاسخگویی به نیازها و انتظارات مشتریان در جهت جلب و افزایش رضایتمندی آنها، انواع خدمات و محصولات جذاب و متمایزی را در پیش روی مشتریان این بانک قرار داده است.