به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، طی 4 روز حضور فعال بانک به همراه بیمه پارسیان و شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان در نمایشگاه، کارشناسان مستقر در غرفه، دستاوردها، خدمات، محصولات جدید جهت ارائه به شرکتهای فعال در حوزه صنعتی را معرفی کردند و پاسخگوی نیازهای متقاضیان بودند و به ارائه مشاوره به صنعتگران و گروههای تخصصی صنعتی و بازرگانی حاضر در نمایشگاه پرداختند.
گروه بازاریابی بانک متشکل از؛ معاونین مناطق، روسا و معاونین شعب و کارشناسان مدیریتهای بانکداری شرکتی، بازاریابی و توسعه کسبوکار، آیندهپژوهی و اعتباری، در راستای شناسایی بازارهای جدید جهت تأمین مالی شرکتهای حاضر در نمایشگاه، به غرفههای مختلف مراجعه کرده و با مدیران و نمایندگان شرکتها به مذاکره پرداختند .این جلسات نهتنها به شناسایی نیازهای مشتریان جدید کمک کرد، بلکه بستر مناسبی جهت توسعه برند و تبیین خدمات بانک پارسیان در زمینه حمایت از بخشهای مختلف صنعت را فراهم آورد.
گفتنی است؛ بیست و چهارمین نمایشگاه بینالمللی صنعت تهران به مدت ۴ روز از تاریخ 13 الی 16 آبان ماه، از ساعت ۸ صبح الی 4 عصر، در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران، پذیرای علاقهمندان به حوزه صنعت بود.
این کمپین که از ابتدای آبان ماه سال گذشته تا پایان اردیبهشتماه سال جاری به مدت 7 ماه ادامه داشت، باهدف تقدیر از همراهی و مشارکت بانوان در بانک پارسیان برگزارشده بود.
در آیین قرعهکشی این کمپین که با حضور محمدرضا پارسا فرد مدیر بازاریابی و توسعه کسبوکار، اسماعیل سیرانی مدیر روابط عمومی، نسرین آقا محمد عضو هیات مدیره صندوق قرضالحسنه بانک پارسیان و تعدادی از بانوان همکار و نمایندگان مدیریت بازرسی و نظارت برگزار شد، بهپاس قدردانی از همراهی و مشارکت بانوان پرمهر سرزمینمان، مجموعاً 5 میلیارد ریال جایزه شامل؛ سه جایزه یک میلیارد ریالی، 12 جایزه یکصد میلیون ریالی، 10 جایزه بیست میلیون ریالی، 55 جایزه ده میلیون ریالی و 50 جایزه یکمیلیون ریالی به برندگان تعلق گرفت.
محمدرضا پارسا فرد، مدیر بازاریابی و توسعه کسبوکار بانک پارسیان، در تشریح جزئیات این کمپین، توضیح داد که این کمپین در قالب دو پویش برگزار شد که مشمولین پویش یک، تمامی بانوان مشتری بانک پارسیان که دارنده یکی از انواع سپردههای سبا، قرضالحسنه پسانداز، جاری یا کوتاهمدت عادی بودند و در پویش دو، تمامی بانوان مشتری بانک فارغ از نوع حساب اعم از اینکه قبل از کمپین مشتری بانک بوده و یا در بازه زمانی کمپین مشتری بانک شدهاند، مشمول این قرعه کشی بودند.
وی افزود: در پویش یک، بیش از 800 هزار نفر مشمول در قرعهکشی شرکت داده شدندکه به سه نفر هرکدام بهقیدقرعه یک جایزه یک میلیارد ریالی اهدا خواهد شد و در پویش شماره دو نیز بیش از 3 میلیون بانوی مشتری بانک مشمول قرعهکشی بودند که جمعاً 2 میلیارد ریال جایزه به ایشان اهدا خواهد شد.