وی افزود: در زمینه فروش محصولات توانسته ایم تجربیات مهمی را در چندسال اخیر به دست آوریم و با اجرای روش های متنوع در فروش، نیاز بازار را در این بخش پاسخ دهیم. وی تصریح کرد: در بخش خدمات پس از فروش نیز در حال ایجاد یک ساختار چابک و کارآمد هستیم تا کیفیت اقدامات در این حوزه نیز افزایش یابد.
دکتر جمالی شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش را پیشانی گروه سایپا عنوان کرد و گفت:زحمات و تلاش های صورت گرفته در بخش های تولید،مهندسی و کیفیت با کارآمدی شبکه نمایندگی ها اثربخش خواهد شد. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خاطرنشان کرد:قصد داریم انرژی تازه ای را در شبکه خدمات پس از فروش سایپا تزریق کنیم تا از این طریق به اهداف خود در جهت ارتقا سطح رضایت مشتریان دست یابیم.
وی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی نمایندگی ها در بخش هایی همچون آموزش منابع انسانی،تامین قطعات و کنترل خدمت رسانی تاکید کرد:با آسیب شناسی از موانع و موضوعات مربوط به شبکه نمایندگی ها برای ایجاد سهولت و کیفیت در خدمات آن ها تلاش می کنیم. دکتر جمالی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به ضرورت برخورداری از نگرش خلق مشتری وفادار و دائمی تصریح کرد: ایجاد زنجیره ای از مشتریان وفادار و دائمی برای سایپا از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و مجموعه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در شکل دادن به این زنجیره نقش اساسی ایفا میکنند.
وی همچنین با اشاره به رونق صنعت خودروسازی در استان اصفهان با آغاز همکاری مشترک میان سایپاکاشان و سیتروئن یادآور شد:برای نخستین بار یک خودروساز معتبر جهانی سرمایه گذاری گسترده ای را در حوزه جغرافیایی استان اصفهان خواهد کرد که زمینه شکوفایی هرچه بیشتر این منطقه را فراهم خواهد ساخت.
دکتر جمالی در خاتمه گفت:با انگیزه موجود در شبکه نمایندگی ها و بخش های مختلف گروه سایپا در چندسال آینده اهداف بزرگ این مجموعه محقق خواهد شد. گفتنی است در جریان برگزاری این نشست رییس انجمن صنفی نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا در اصفهان به همراه مدیر دفتر منطقه ای نمایندگی های استان،گزارشی از نحوه فعالیت و خدمات نمایندگان سایپا در اصفهان ارائه کردند. همچنین مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه این نشست از نمایندگان پیشکسوت گروه سایپا به جهت ارائه خدمات مستمر در طول چندین دهه قدردانی کرد.