خبرنگار و نویسنده : نازیلا محمدی
به گزارش نمایه بانک ، بانک ایران زمین در جهت بهبود و ارتقا پلتفرمهای اینترنتی و موبایلی خود از فناوریهای نوین مانند هوش مصنوعی و اینترنت اشیا بهره برده و دستاوردی را که برای مشتریان خود به ارمغان آورده، تجربه ای نوین از بانکداری امن ، بدون زمان و مکان و موثر را ارائه داده است.
همین تلاش ها بود که نام بانک ایران زمین را مترادف معنای واقعی پیشرو و آوانگارد در حوزه بانکداری دیجیتال کرد و با ارائه خدمات بانکداری دیجیتال توانست رضایت مشتریان خود را در جایگاه بالاتری تامین نماید.
با توسعه زیرساخت های بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین که شامل بهبود سیستمهای امنیتی از طریق به کارگیری هوش مصنوعی و بهبود در کیفیت و سرعت خدمات و ارتقاء سیستمهای سخت افزاری و نرم افزاری پرداخت های الکترونیکی و خدمات دیجیتال بود، بهبود رابطه با مشتریان حاصل آمد و با رشد کاربران خدمات بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین، جایگاه برتر این بانک در ارائه خدمات نوین بانکی در مقایسه با سایر بانک ها نمایان شد و امروزه بانک ایران زمین یکی از بانک هایی است که بیشترین آمار رضایت را در میان مشتریان خود در زمینه های خدمات ارائه شده دیجیتال داراست.
بدین ترتیب بانک ایران زمین ظرف مدت کوتاهی از بدو تاسیس با قرار گرفتن در مسیر اهداف بلند خود در جهت توسعه در حوزه بانکداری دیجیتال توانسته است گام های مستحکمی را مسیر پیشرفت بانکداری برداشته و همچنین سرمایه گذاری عمده خود را در زمینه فناوریهای نوین و ایجاد بستر امن برای سیستم های امنیتی خود انجام داده است. این بستر امن قادر است تراکنش های آنلاین و موبایل را به درستی حفاظت کرده و از هر گونه نا امنی جلوگیری کند.
در راستای توسعه بانکداری دیجیتال ، خدمات نوین و محصولات دیجیتال بانک ایران زمین همچون «سامانه بارگذاری و مشاهده الکترونیکی تسهیلات بانک ایران زمین» ، «بانکیدو» و «سامانه بوم» را می توان نام برد.