به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، علی خسروی رئیس اداره امور شعب مرکزی تهران بانک در مراسم افتتاح این شعبه که با حضور مددی معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه 25 تهران و تنی چند از مدیران و مشتریان بانک ملی ایران برگزار شد، گفت: بر اساس تعامل خوب و گسترده ای که بانک ملی ایران با قوه قضاییه دارد، این شعبه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و به منظور تسهیل امور مراجعه کنندگان و ارائه خدمات به خانواده محجورین راه اندازی شد.
وی ابراز امیدواری کرد: با ارائه خدمات مناسب و مطلوب، رضایت مشتریان هر چه بیشتر و بهتر حاصل شود.
همچنین مددی معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه 25 تهران ضمن تقدیر از مسئولان بانک ملی ایران اظهار کرد: بانک ملی ایران متعلق به مردم است و به همین علت درخواست استقرار یک واحد را داشتیم که امیدواریم با افتتاح این شعبه، مراجعه کنندگان به بهترین نحو از خدمات بانکی بهره مند شوند.
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، برات کریمی در بازدید از اداره کل نظام های پرداخت بانک با قدردانی از تلاش همکاران در دستیابی به اهداف عالی بانک،جایگاه این اداره را در بانک ویژه و موثر دانست و اظهارداشت: کنترل تراکنش ها و نحوه فعالیت سامانه های ساتنا، پایا، چکاوک، شتاب و ... بانک بر عهده این اداره است که کار سنگین و دقیقی است.
وی با بیان این که اداره کل نظام های پرداخت از جمله ادارات بسیار مهم و کلیدی بانک است، گفت: این اداره کل در بانکداری الکترونیک نقشی اساسی دارد و در سالهای اخیر زیرساختهای خوبی برای آن فراهم شده است و امیدواریم که تقویت هر چه بیشتر این اداره به تقویت هر چه بیشتر بانک بیانجامد.
کریمی در ادامه افزود: انتظار داریم اداره کل نظامهای پرداخت به عنوان ادارهای فعال و پویا با گزارش های دقیق و به موقع در مسیر پیشرفت مجموعه بانک ملی ایران گام بردارد و مدیران را در اتخاذ تصمیم های سریع و صحیح یاری رساند.
وی عنوان داشت: اداره کل نظامهای پرداخت از جمله اداراتی است که از حجم کاری و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است .
در ادامه این مراسم، محمد نجف زاده رئیس اداره کل نظام های پرداخت بانک ملی ایران گزارشی از عملکرد این اداره کل ارائه کرد