به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، با «بله» به راحتی با دیگران گفتگو کنید، در ارتباط باشید و کارهای بانکی خود را انجام دهید.
خرید، پرداخت و ارسال رسید در بستر گفت و گو (چت)، پرداخت وجوه خرد و کلان برای انواع خدمات و محصولات در گروهها و کانالهای فروشگاهی، اهدا به کانالهای خیریه معتبر، جذب سرمایه جمعی (جمعسپاری تأمین مالی)، اتصال به انواع بسترهای خدمات اداری ـ سازمانی، مدیریت آسان و دقیق پرداختها، امکان بکارگیری دستیارهای هوشمند (Bot) و انواع واسطهای برنامهنویسی (API) کارآمد و متنوع (برای زبانهای گوناگون)، استفاده از امکانات تعاملی در ارائه انواع خدمات اعم از پیامرسانی و مالی (مانند کانالهای رسمی شرکتها و سازمانها، کانالهای فروش کالا و خدمات و...)، دسترسی همیشگی، مطمئن و راحت به ترکیبی از خدمات بانکی مانند خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و... از جمله خدمات مالی، اجتماعی و پیام رسانی بله است.
این اپلیکیشن در یکی از شرکتهای زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد، با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافته است و اکنون سهم قابل توجهی در تراکنشهای مالی مشتریان نظام بانکی دارد