نشان پرداخت؛ نشان تحول ملی است/
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، دیگر نیازی نیست برای پرداخت وجه کالا یا خدمات و حتی پرداخت پول به دوستان خود از کارت بانکی یا پول نقد استفاده کنید.
نشان پرداخت یک روش منحصر به فرد پرداخت و دریافت پول است که در آن شخص بدون نیاز به دستگاه کارتخوان، کارت بانکی و حتی پول نقد، تراکنش خود را به آسان ترین و سریع ترین روش ممکن انجام می دهد.
حل معضل نداشتن پول خرد در پرداخت های روزمره مانند کرایه تاکسی، قبوض، خرید های منزل و...، تسهیل پرداخت در سرویس های دارای ارسال کالا (پرداخت پیک در محل)، بالا بودن امنیت به دلیل عدم حمل پول نقد و کارت بانکی و همچنین عدم افشای رمز کارت بانکی و... از جمله مزایای استفاده از نشان پرداخت است.
با استفاده از سرویس نشان پرداخت خریدار پس از دریافت کالا و یا خدمات مورد نظر خود می تواند به آسانی با اسکن کد تصویری و یا وارد کردن کد عددی نشان پرداخت فروشنده، مبلغ مورد نظر را با استفاده از اپلیکیشن آپ پرداخت کند.
نشان پرداخت علاوه بر کاربران و علاقه مندان به سرویس های بانکداری غیرحضوری، یک تحول بزرگ برای کسبوکارهای با مبالغ خرد مانند تاکسی، نانوایی، کسبوکارهای دارای ارسال کالا، کسبوکارهای با مبالغ متوسط و بالا و کسبوکارهای آنلاین محسوب می شود تا بتوانند سریع و آسان پول خود را از مشتریان دریافت کنند.
فروشندگان کالا و خدمات می توانند در این روش با اشترکگذاری لینک نشانپرداخت خود از طریق پیامک یا اپلیکیشنهای ارتباطی دیگر نیز از دیگران پول دریافت کنند.
پذیرندگان برای دریافت کد نشان پرداخت می توانند از طریق سایت asanpardakht و یا تماس با شماره 83333 اقدام کنند.
همچنین کاربران و پذیرندگان می توانند لینک دانلود «نشان پرداخت» را با ارسال عدد یک به شماره 2000733 دریافت کنند.
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، عباس شفیعی در سومین جلسه کارگروه مضمون مشتری محوری با جمع بندی آسیب های شناسایی شده در حوزه خدمت رسانی متناسب به مشتریان، اظهار کرد: غنابخشی به داده های بانک و استخراج اطلاعات معنادار با تحلیل داده های موجود، زیرساخت و پیش نیاز هر اقدامی در زمینه بخش بندی مشتریان و ارائه خدمات است.
»کارگروه مضمون استراتژیک مشتری محوری» زیر نظر «کمیته مشتری محوری» فعالیت می کند که در پروژه «مدیریت استراتژیک بانک ملی ایران» و به منظور جاری سازی استراتژی های بانک ایجاد شده است.
این کارگروه با عضویت نمایندگانی منتخب از شعب، ادارات امور و ادارات ستادی و با هدف شناسایی آسیب ها و راهکارهای حوزه مشتری محوری تشکیل شده است.
اساس مضمون مذکور تاکید بر اهمیت توجه به نیاز مشتری در طراحی محصولات و خدمات است. جهت گیری و هدف غایی مضمون مشتری محوری شناخت عمیق تر از مشتریان، شناسایی مشتریان ارزشمند و نیازهای ایشان، طراحی و ارائه خدمات متناسب با ویژگی های مشتریان است که این مهم جز با ایجاد این نگاه در سراسر بدنه بانک محقق نخواهد شد