به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، کانون جوانه ها به عنوان دستاوردی کم نظیر در حوزه آموزش بانکداری و مفاهیم اقتصادی به کودکان و نوجوانان، به خوبی جای خود را میان مشتریان بانک ملی ایران باز کرده است.
این کانون که در سال 1392 تاسیس شد، با استفاده از ابزارهای متنوع و متعدد از جمله بازی، داستان، مسابقه و جشنواره تا کنون توانسته بیش از یک میلیون و 670 هزار نفر را به خود جذب کند.
این کانون فعالیت های خود را توسعه داده و تا کنون سه عنوان کتاب با هدف آموزش مفاهیمی چون پس انداز، برنامه ریزی مالی، اولویت در خرید، اهمیت و نقش حساب های قرض الحسنه و نیز بانکداری الکترونیک منتشر کرده است.
ارائه تسهیلات با انجام بازی های سرگرم کننده به مخاطبان کودک و نوجوان و نیز ایجاد یک شعبه در شهر مشاغل کاربازیا که اعضای کانون را از نزدیک با کارکردها و فعالیت های بانک و کارکنان آن آشنا می کند، جزو اقداماتی محسوب می شود که به خوبی مورد استقبال خانواده ها و نیز اعضای کانون قرار گرفته است.
ایده به روزرسانی «قلک های پس انداز» که یک ابزار قدیمی مالی و پرکاربرد و پرطرفدار در میان کودکان سال های پیش بود، به ایجاد و راه اندازی کانون جوانه های بانک ملی ایران منجر شد که اکنون خود رکنی از فعالیت های بانک است.
این روند با توسعه بیشتر فعالیت های کانون ادامه خواهد یافت و در آینده، فعالیت های تازه تری در آن نمایان خواهد شد.
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، «بله» علاوه بر امکانات کمنظیر مالی، خدمات با کیفیت پیامرسانی را نیز در اختیار کاربرانش قرار می دهد.
امنیت، امکانات و کاربری آسان «بله» تا حدی است که شورای عالی فضای مجازی کشور، به تازگی آن را به عنوان یکی از سه اپلیکیشن برتر داخلی در حوزه پیامرسانی برای انجام مکاتبات، ارایه خدمات اداری، تبلیغات و استفاده نهادها و موسسات دولتی، عمومی و غیر دولتی انتخاب کرد.
اپلیکیشن «بله» در یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد، با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافته است و اکنون سهم قابل توجهی در تراکنش های مالی مشتریان نظام بانکی دارد.
در حال حاضر 20 بانک به عنوان مبدا انتقال وجه به این اپلیکیشن پیوسته اند. خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت قبوض و خلافی خودرو، دریافت موجودی کارت و صورت حساب از دیگر خدمات بانکی است که در این اپلیکیشن ارایه می شود.