به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، مشتریان و مخاطبان بانک ملی می توانند ضمن تماس با مرکز ارتباط مردمی با شماره 64140 – 021 علاوه بر دریافت خدمات معمول و نیز ارتباط با کارشناسان بانک، در صورت نیاز با فشردن کلید شماره (1) شکایات خود را ثبت کنند.
شکایات واصله پس از بررسی، در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه آن اعلام خواهد شد.
چرا انقد وضعیت بانکها افتضاح شده؟؟بانکی که ۸ تا باجه داشته باشه چرا باید ۳ تا باجه بزور فعال باشن و انقد مردم لنگ بمونن و وقتمون گرفته بشه
من از برنامه همراه بانگ تون ناراضی هستم نه اینکه من حتی ۵۰ درصد مشتریها اصلا نصب نمیشه حتی کارکنان تون قادر نیستن نصب کنن دو روز کاری رفتم بانک مشکین دشت نتونستن کاری انجام بدن منم حسابمو خالی کردم دیگه هم با بانگ ملی کار نمی کنم مبارک تون باشه
وام پرداخت شده است و از حساب کسر نشده است
مدت ۳ ماه وام خود مالکی توسط بنیاد مسکن معرفی شدم به بانک ملی ۳ نفر ضامن از بنده خواستند و تعهد حسابداری سفته و چک از ضامین گرفتند. الان بعد از۲ ماه که وام می خواهند بدهند می گویند سند ملک ۲۰ سال باید رهن بانک شود والا ما نمی دانیم بانکها با ۳ نفر ضامن وام میدهند؟ بانک ملی ضامن تعهد حسابداری و چک و سفته گرفته می گوید قانون است!
کارت بانکی بنده کمتر از 6ماه است عوض نمودم ولی در استفاده از کارتخوان مشکل دارد، همکاران شما میگویند:قبلی ها از چین میامد و باید هزینه مجدد بدهید تا عوض نماییم... شکایت دارم..!!