به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به منظور ارائه خدمات زیرساختی یکپارچه و فراگیر به فعالان بازار سرمایه به ویژه سرمایهگذاران حقیقی و حقوقی و ایجاد درگاه واحد خدماتدهی به تمامی ارکان بازار، نهادهای مالی، ناشران و مخصوصا سرمایهگذاران حقیقی و حقوقی،سامانه جامع اطلاعات مشتریان(سجام) را راهاندازی کردهاست.
مطابق ضوابط حاکم، اخذ هرگونه خدمات پایه برای تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی منوط به شناسایی و ثبت اطلاعات اشخاص مذکور است. با راه اندازی این سامانه هر شخص، تنها با یک بار شناسایی و ثبت اطلاعات امکان برخورداری از کلیه خدمات بازار سرمایه را خواهد داشت.
فعالان بازار سرمایه از طریق لینک https://dara.csdiran.com/sejam میتوانند در این سامانه ثبتنام کنند.
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، دارندگان کارتهای نقدی بانکپاسارگاد برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده پس از مفقود شدن کارت، میتوانند از طرق مختلف مانند بهرهمندی از امکان مسدود کردن کارت در سایت بانک، غیرفعال کردن کارت در سامانههای موبایلی بانکپاسارگاد (سامانههای همراهبانک پاسارگاد و پرداختهمراه پاسارگاد)، دستگاههای خودپرداز (با استفاده از عملیات بدون کارت)، سامانه بانکداریمجازی بانکپاسارگاد، تماس با مرکز مشاوره و امداد بانک به شماره 82890، شرکت پرداخت الکترونیکپاسارگاد به شماره 23505 در طول شبانهروز و مراجعه به نزدیکترین شعبه بانکپاسارگاد نسبت به غیرفعالکردن کارت خود در اسرع وقت اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت بانک به آدرس www.bpi.irمراجعه کرده و یا با مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد به شماره 82890 و سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک ارتباط برقرار کنید.