اعتماد مردم به نخستین بانک ایرانی، پشتوانه بانک سپه

نمایه بانک : مدیرعامل بانک سپه در مراسم افتتاح موزه این بانک ضمن تقدیر از حضور بازنشستگان بانک و تجلیل از زحمات و خدمات آنان در دوران شاغلی، اعتماد مردم به نخستین بانک ایرانی را پشتوانه اصلی بانک قلمداد کرد و اظهار داشت: این اعتماد نیز مرهون قدمت، خوشنامی و تجربه متراکم و حرفه ای مدیران و کارکنان بانک سپه است.
  • یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 21:38

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک سپه ، مدیرعامل بانک سپه با تاکید بر مطلوب بودن شاخص های عملکرد بانک در سال جاری عنوان کرد: با مدیریت مطلوب منابع و مصارف بحمداله اضافه برداشت از بانک مرکزی نداشته ایم و به طور منظم نیز خطوط اعتباری قبلی اخذ شده از بانک مرکزی را بازپرداخت می کنیم. بعلاوه طی سال جاری نیز با قرار گرفتن در موقعیت وام دهی در بازار بین بانکی به تعدیل و کاهش نرخ سود در بازار بین بانکی کمک کرده ایم.
وی افزود: آنچه به این بانک معنا بخشیده ، قدمت و تجربه است. چه بسیار کسانی که نسل به نسل بهترین لحظات عمرشان را در بخشهای مختلف بانک سپری کرده اند تا امروز این بانک پرافتخار، توانمند و کارآمد باشد.
رئیس هیات مدیره گفت: سرکشی به‌خانواده‌های معظم شهدا و هم چنین خانواده های محترم بازنشستگان جزء اولویت ها بوده است.
مدیرعامل بانک سپه خاطر نشان کرد: برای رسیدن به قله های موفقیت، اراده و انگیزه قوی در کارکنان بانک وجود دارد و دستیابی به همه اهداف تعیین شده با عنایت پروردگار میسر است.
وی با تشریح شرایط رقابتی ناسالم فعلی و سخت شدن کار برای فعالیت بانکهای حرفه ای گفت: یک بانک موفق در کنار فناوری، خدمات مدرن، سلامت در فعالیت و رقابت ، باید بتواند ماندگار باشد و در رقابت‌ها با رعایت حفظ قوانین و مقررات به اهداف خود دست یابد.
چقازردی سخنان خود را با تقدیر از تلاشهای صورت گرفته برای راه اندازی و افتتاح مجدد موزه بانک سپه در حالی به پایان برد که بر حفظ بانک ، تاریخ،فرهنگ، ارزش های بنیادین و سرمایه اصلی بانک که مشتریان و کارکنان آن هستند تاکید کرد.


ثبت نظر

ارسال