به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابطعمومی پستبانکایران ، وی با اشاره به تلاش و پشتکار بارز این بانک و اطمینان از آینده روشن و برجسته آن در شبکه بانکی اظهارداشت: خدماترسانی این بانک در نقاط حساس از جملههای شهرهای مرزی و کمبرخوردار بانکی، گواه بر عملکرد مطلوب و مناسب پست بانکایران درسطح کشور است.
وی ضمن تأکید بر تعامل شرکتهای تابعه وزارت از جمله پستبانکایران، شرکت پست و مخابرات در روستاها که با نقش آفرینیهای زیادی نیز توام بوده است عنوان کرد: از اولویتهای برنامه ششم توسعه کشور چهار سرویس؛ آموزش، بانکداری، کشاورزی و بهداشت است که پستبانکایران در این راستا نقش بسزائی دارد.
قنبری با اشاره به خرید و تخصیص تعداد 1000 دستگاه خودپرداز(ATM) جهت ارائه خدمات بانکداری الکترونیک به روستائیان در سراسر کشور و تجهیز باجههای خدمات بانکی روستائی استان سیستان و بلوچستان از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: با توجه به عاملیت پستبانکایران و انتقال حسابهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکتهای تابعه به این بانک، تسهیلات ارزی و ریالی نیز از طریق این بانک به فعالان حوزههای IT و ICT و دانشبنیانها ارائه میشود.
همچنین در این بازدید علی اصغر فروزانخواه مدیر شعب پستبانک استان سیستان و بلوچستان به تشریح اهم عملکرد استان بویژه اشتغالزایی پایدار در روستاها با توجه به رسالت این بانک در ارائه خدمات مالی و بانکی به نقاط کمبرخوردار پرداخت و گفت: تمامی کارکنان استان به عشق به خدمترسانی برای مردم این مناطق از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.