افزایش 30 درصدی تجهیزات بانکی در نمایشگاه کتاب پایتخت و رضایتمندی بازدیدکنندگان

نمایه بانک : مدیرعامل بانک شهر با اشاره به حضور موفق و تاثیرگذار این بانک در نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت گفت:خوشبختانه با همکاری تمامی دستگاه ها و نهاد های ذیربط ،نمایشگاه سی ام با موفقیت به کار خود پایان داد.
  • دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 17:30

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران 1860 ناشر داخلی و 140 ناشر خارجی حضور داشتند، افزود:استقبال هموطنان از سراسر کشور به ویژه قشر دانشجو از نمایشگاه امسال به نسبت سال قبل بسیار بیشتر بود.
وی  با اشاره به اقدامات بانک شهر در سی امین نمایشگاه کتاب پایتخت تصریح کرد:با تلاش جوانان نخبه بانک، به روز ترین خدمات بانکی در این نمایشگاه با افزایش 30 درصدی  تجهیزات بانکی ارایه شد.
پورزرندی خاطرنشان کرد:از سال گذشته که بانک شهر به عنوان بانک عامل نمایشگاه های کتاب تهران و سراسر کشور انتخاب شد، سعی شد از طریق گسترش بانکداری الکترونیکی و با استقرار سیستم های پیشرفته خدمات شایسته ای  به علاقمندان به کتاب و کتابخوانی ارایه شود.
وی با بیان اینکه شاهد رضایت حداکثری بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب تهران بودیم، ادامه داد:به منظور تسهیل در دسترسی شهروندان، از چند روز مانده به آغاز نمایشگاه تا روز آخر آن تعداد 255 شعبه و باجه در سراسر کشور و 353 پیشخوان شهرنت به ارایه بن کارت به متقاضیان پرداختند که طی بررسی های صورت گرفته  هیچگونه مشکلی در صدور بن کارت ها وجود نداشت.
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اهمیت راه اندازی سرویس NFC برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور از سوی این بانک، گفت: این سرویس،یک روش پرداخت وجه خرید است که به جای کارت فیزیکی از طریق موبایل صورت می‌گیرد و با تلاش‌های بسیار برای نخستین بار در سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در اختیار متقاضیانی که سیستم عامل موبایشان اندروید بود، قرار گرفت.
وی افزود: علاوه برارایه این سیستم، امکان استفاده از بن کارت مجازی با استفاده از QR Code نیز برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه فراهم بود.
پورزرندی تصریح کرد:بیش از 75 دستگاه خودپرداز، 70 دستگاه وب کیوسک،12 پیشخوان شهرنت و 2 دستگاه صراف الکترونیک به بازدیدکنندگان داخلی و خارجی در این نمایشگاه خدمت رسانی کردند.
بر این اساس، در مراسم اختتامیه سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از خدمات بانک شهر در این دوره قدردانی کرد.

توزیع مناسب بن کارت ها در نمایشگاه کتاب تهران

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به ارائه به روز ترین خدمات بانکی در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، گفت: توزیع مناسب بن کارت ها و ارائه بهترین خدمات بانکی در این ایام، از دلایل رضایتمندی بازدیدکنندگان این دوره نمایشگاه بوده است.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، غلامحسین تابش فر با بیان اینکه این بانک به عنوان بانک عامل نمایشگاه های کتاب توانست برای دومین بار در نمایشگاه کتاب پایتخت به هموطنان خدمت رسانی کند، گفت: خوشبختانه با نظرسنجی که انجام شد، در نمایشگاه سی ام رضایتمندی بیش از 98 درصد علاقمندان از خدمات بانک شهر کسب شد.
وی با اشاره به اینکه در این دوره شاهد افزایش بازدیدکنندگان و افزایش خرید کتاب بودیم، تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، بن کارت‌های نمایشگاه نیز به موقع در اختیار متقاضیان قرار گرفت.
تابش فر با تاکید بر اینکه مدیران و کارکنان بانک شهر با تمام توان و با ارایه به روزترین خدمات بانکی در طول زمان نمایشگاه به ارائه خدمات می پرداختند، خاطرنشان کرد: همچنین بیش از 75 دستگاه خودپرداز، بیش از 65 دستگاه وب کیوسک، 12 پیشخوان شهرنت ثابت و سیار و 2 دستگاه صراف الکترونیک برای تسهیل در دسترسی شهروندان بازدیدکننده نمایشگاه راه اندازی شده بود.  
وی تصریح کرد: باتلاش مدیرعامل بانک شهر و توان کارکنان جوان و نخبه این بانک، امسال برای نخستین بار سرویس  NFC  در اختیار بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفت و متقاضیان توانستند به جای بن کارت فیزیکی از طریق موبایل اقدام به خرید کتاب کنند.
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به استقبال گسترده مردم شهرهای مختلف کشور از نمایشگاه  سی ام گفت: فضای مناسب مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب و همچنین ارایه خدمات مناسب به بازدیدکنندگان، موجب استقبال گسترده از این دوره نمایشگاه شد.
تابش فر در ادامه با اشاره به پیشگامی این بانک در توجه به حوزه های فرهنگی و  اجتماعی کشور، افزود: معتقد هستیم باید تمامی دستگاه ها به این قضیه همت گمارند، زیرا راه پیشرفت و تعالی کشور در توجه به این موضوع است.


ثبت نظر

ارسال