به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، در این مراسم جعفر آقا ملایی عضو هیات مدیره بانک مسکن طی سخنانی گفت: امیدواریم جوایز امسال بانک به دست افراد نیازمند و مستحق برسد تا بتواند گره ای از مشکلات آنها بگشاید و بانک مسکن بار دیگر در شادی این افراد سهیم باشد .
مسعود ایزدی مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک مسکن نیز طی سخنانی به اقدامات صورت گرفته از محل حساب های قرض الحسنه بانک در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در سال 95 ، حدود 3 میلیون و 381 هزار و 239 فقره حساب حایز شرایط لازم برای قرعه کشی هستند.
در ادامه این مراسم،قرعه کشی 10 فقره کمک هزینه خرید واحد مسکونی به ارزش یک میلیارد ریال ،137 فقره کمک هزینه خرید واحد مسکونی به ارزش پانصد میلیون ریال ، 137 فقره کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل به ارزش دویست میلیون ریال ، 337 فقره خرید صنایع دستی به ارزش پنجاه میلیون ریال و 21801 فقره جایزه نقدی به ارزش 5 میلیون ریال و هزاران جوایز نقدی دیگر از جوایز این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک انجام شد .
شایان ذکر است، اسامی برندگان این دوره از قرعه کشی به زودی از طریق سایت بانک به نشانی www.bank-maskan.ir اعلام می شود.
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، بانک مسکن 13 کارمند روشندل دارد که اغلب آنها در واحدهای تلفنخانه و مرکز ارتباط با مشتریان بانک مشغول به کار هستند.
محمدهاشم بتشکن با تعدادی از کارمندان روشندل مشغول به کار در بانک مسکن، مدیرعامل این بانک در جریان فعالیتها و دغدغههای نابینایان مشغول به کار و تحصیل نظیر مشکلات کمبود نسخههای صوتی کتابهای دانشگاهی و نیز مشکلات حملونقل این گروه از کارمندان که با توجه به شرایط خاص جسمانی، نیازهای ویژهای دارند قرار گرفت و برای رسیدگی به مشکلات آنها قول مساعد داد.
بتشکن با اشاره به رابطه دوستی خود با روشندلان در دوران تحصیل در دبیرستان و دانشگاه، تاکید کرد: برای من همواره توانمندیهای ممتاز و ویژه نابینایان جالب توجه بوده است. به رغم اینکه این افراد بنا بر حکمت خداوند که ما از آن آگاه نیستیم، از نعمت بینایی برخوردار نیستند، اما در مقابل عموم این افراد از استعدادهای شگرف و بهره هوشی بسیار بالایی برخوردار هستند.
مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به حضور برخی از روشندلان در مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن، خاطرنشان کرد: یکی از جایگاههایی که مشتریان ناراضی برای بیان درد دل و خواسته خود در اختیار دارند، واحد «Call Center» است که کارمندان این واحد باید از سعه صدر برخودار باشند.
بتشکن از برنامهریزی برای تبدیل واحد «Call Center» به «Contact Center» خبر داد و با بیان اینکه این مرکز قرار است در آینده ای نزدیک افتتاح شود، ابراز امیدواری کرد با ارتقا واحد «Call Center» شاهد دستیابی تمام عیار به شعار قدیمی بانک مسکن مبنی بر «بانک پاسخگو» باشیم.
کارمندان روشندل بانک مسکن نیز در این دیدار ضمن تشکر بابت در اختیار داشتن امکاناتی نظیر سیستمهای «صفحهخوان» که به تسهیل فرایند کار آنها کمک میکند، پیشنهاد دادند تجهیزات روزآمد دیگری همچون پرینتر بریل نیز تهیه شود که مدیرعامل بانک مسکن دستور پیگیری این درخواستها را صادر کرد.