به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، مسعود خاتونی به همراه روسای ادارات کل امنیت و توسعه سیستم ها، فناوری اطلاعات و عملیات بانک با حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک واقع در اداره کل روابط عمومی، به تماس های تلفنی، سوالات مشتریان و هموطنان که به حوزه کارت های بانکی، اپلیکیشن ها، خودپردازها، کارت خوان ها و سایر امور مرتبط بود پاسخ داد و دستوراتی را در خصوص رسیدگی و پیگیری برخی موارد مطرح شده، پرسش ها و مطالبات از سوی تماس گیرندگان صادر کرد.
طی این ارتباط تلفنی که به طور مستقیم میان مردم و عضو هیات مدیره بانک برقرار شد، ده ها نفر خواسته ها و مسائل خود را مطرح کردند.
مسعود خاتونی در حاشیه این برنامه در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که هر ماه با حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک به مشکلات و سوالات مشتریان پاسخ خواهد داد، اظهار کرد: اجرای این اقدام در راستای تعامل و تکریم مشتریان بانک خواهد بود.
وی به اهمیت پاسخگویی صحیح و مناسب به مشتریان بانک اشاره کرد و گفت: این مرکز ضمن برقراری ارتباط دوسویه با مشتریان با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی می تواند در معرفی خدمات و افزایش رضایتمندی هموطنان گام های بلندتری بردارد.
معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با اشاره به توانمندی کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک، ازپاسخگویی به حجم انبوه سئوالات مشتریان بانک و همکاران، تقدیر کرد و افزود: تنها نقطه ارتباطی رسمی بانک با مردم، مرکز ارتباط با مشتریان بانک است و آنچه که باعث موفقیت این مرکز در جلب رضایت تماس گیرندگان شده، بهره گیری از بانک های اطلاعاتی جامع و روزآمد و دانش بالا و اشراف کارشناسان مرکز به فعالیت های واحدهای مختلف بانک است.
شایان ذکر است مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران از ابتدای سال تاکنون روزانه به طور متوسط به بیش از یک هزار تماس مشتریان و هموطنان در حوزه های مختلف پاسخگویی کرده است.