به گزارش نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پستبانکایران ، خسرو فرحی مدیرعامل این بانک ضمن اعلام خبر فوق گفت:
استقرار 11 دستگاه خودپرداز غیرنقدی(Cashless) درمحل پایانههای مرزی مهران و چذابه مسیر تردد زوار و استقرار چندین دستگاه خودپرداز(ATM) درمحل پایانههای مرزی خسروی، مهران و شلمچه و همچنین استقرار دو دستگاه خودپرداز(ATM) سیّار در پایانه مرزی مهران در مسیر تردد زائران از اقداماتی است که در این راستا انجام شده است.
وی افزود: با توجه به استقرار دستگاههای خودپرداز(ATM) سیّار، زائران حسینی میتوانند نسبت به دریافت وجه نقد، پرداخت قبوض، شارژ تلفن همراه، انتقال وجه و سایر خدمات بانکی اقدام نمایند.
فرحی تصریح کرد: باجههای خدمات بانکی موقت پستبانکایران نیز در مرزهای خسروی و شلمچه ایجاد شده و شعب و باجه های خدمات بانکی در مسیر تردد زائران حسینی نیز بهصورت کشیک آماده ارائه خدمات بانکی به زائران حسینی میباشند.
مدیرعامل پست بانک ایران اعلام کرد: همکاران این بانک در قالب سهموکب در مسیر تردد در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه مستقر شده و از زائران حسینی استقبال به عمل میآورند.
گفتنی است: در راستای جذب کمکهای نقدی مردمی برای برگزاری کنگره عظیم حسینی، اطلاعرسانی لازم نیز از طریق مانیتور دستگاههای خودپرداز(ATM) این بانک به عموم هموطنان اطلاع رسانی نموده است.
گسترش همکاریهای پست بانک ایران و شرکت سیمان سپاهان اصفهان
به گزارش نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پستبانکایران ، در نشست مشترک مهندس فلاحفر عضو هیات مدیره و مسئولان پست بانک و سیمان سپاهان و شرکتهای زیرمجموعه انتخاب استان اصفهان بر گسترش همکاری های متقابل جهت اعطای سرمایه در گردش بخشهای صنعتی تأکید شد.
طی این نشست فلاح فر با اشاره به ظرفیتها و توانمندیهای شعب پست بانک جهت ارائه خدمات بانکی به فعالان اقتصادی و اعطای تسهیلات توسط بانک از محل صندوق توسعه ملی به طرحهای دارای توجیه اقتصادی به تبیین راهکارهای موجود جهت هم افزائی بانک با شرکت های مذکور پرداخت.
همچنین مسئولان سیمان سپاهان و شرکتهای زیرمجموعه انتخاب، خواستار توجه بیشتر پست بانک به فعالان اقتصادی جهت رونق تولید و پویایی چرخه اقتصاد شدند.