«اولویت در خرید»؛ موضوع دومین انیمیشن کانون جوانه های بانک ملی ایران

نمایه بانک : قسمت دوم انیمیشن های سریالی کانون جوانه های بانک ملی ایران با عنوان «ماجراهای امید و آرزو» منتشر شد.
  • دوشنبه 20 آذر 1396 ساعت 16:16

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، این قسمت از انیمیشن به موضوع «اولویت در خرید» اختصاص دارد. قسمت اول این انیمیشن به «برنامه ریزی در هزینه» پرداخته بود. 

انیمیشن های سریالی «ماجراهای امید و آرزو» به منظور آموزش مفاهیم پولی و اقتصادی به کودکان ساخته شده است.  

کانون جوانه های بانک ملی ایران با هدف معرفی بانک و آموزش مفاهیم بانکداری و اصول اولیه اقتصادی با زبان ساده به کودکان، نوجوانان و آینده سازان کشور از سال 1391شکل گرفت و کار خود را در این زمینه آغاز کرد.

در کانون جوانه ها فرهنگ سازی استفاده صحیح پول و سرمایه و واژگانی مثل پول، پس انداز، بودجه بندی، صرفه جویی، فعالیت اقتصادی و ... در قالبی شیرین و کودکانه مثل داستان، انواع بازی، اتاق های گفتگو و... آموزش داده می شود.

برگزاری مسابقات و جشنواره های مختلف جهت ترغیب کودکان و جوانان به یادگیری این مفاهیم از اهداف مهم کانون جوانه ها است.

در راستای تحقق بخشی به اهداف متعالی بانک و با در نظر گرفتن خواسته های متنوع کودکان و نوجوانان وب سایت و کانال تلگرامی کانون جوانه ها نیز راه اندازی شده است.


ثبت نظر

ارسال