لزوم بهره مندی از ظرفیت های بازرسان در نظارت بر کارگروه وصول مطالبات بانک

نمایه بانک : عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه بازرسان و حسابرسان بانک، یار و غمخوار همکاران شعب در ایام خوشی و ناخوشی کاری هستند، گفت: بر اساس تصمیم مدیرعامل محترم بانک مقرر شد تا اقدامات مناسبی در جهت استفاده از ظرفیت های غنی بازرسی در هدایت، پشتیبانی و نظارت بر کارگروه های وصول مطالبات صورت گرفته و به طور مستمر گزارش شود.
  • دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 12:59

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، برات کریمی در جلسه هم اندیشی بازرسان و حسابرسان بانک ملی ایران که با حضور کاووس ایرج پور معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک و سعیدی اصل مدیر امور بازرسی و حسابرسی در سالن اجتماعات اداره کل آموزش این بانک برگزار شد، با اشاره به دغدغه های سال های گذشته درخصوص وضعیت منابع بانک افزود: با توجه به برنامه ریزی مناسب و تلاش تمامی همکاران این مشکل مرتفع شد به طوری که اکنون به لحاظ منابع پولی هیچ نگرانی وجود ندارد.

کاووس ایرج پور معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک ملی ایران نیز در این نشست ایجاد فاصله میان بدهکاران و بانک را به عنوان عاملی مهم در عدم توفیق وصول مطالبات اعلام کرد و گفت: ارتباط مداوم با بدهکاران به منظور انتقال این پیام که بانک در وصول مطالبات خود جدی است، ضرورت دارد.

وی افزود: باید برای وصول مطالبات وضعیت مشتری به اطلاع شخص و ضامنین برسد و مهارت وصول مطالبات نیز در میان کارکنان تقویت شود.

همچنین سعیدی اصل مدیر امور بازرسی و حسابرسی بانک ملی ایران نیز ضمن تاکید بر رسالت بازرسان در وصول مطالبات معوق بانک بیان کرد: بازرسان در این خصوص اهتمام ویژه داشته و همسو با کارگروه مربوطه در ادارات امور شعب به عنوان هادی و پشتیبان، توصیه ها و اقدامات لازم در امر پیگیری وصول مطالبات را عملیاتی می کنند.


ثبت نظر

ارسال