به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، ابتدا سلیم بهرامی مدیر شعب استانهای مازندران و سمنان ضمن خیر مقدم، عملکرد استان مازندران را برای حضار تشریح کرد.
در ادامه محمدرضا ادبی معاون عملیات بانکی ضمن تقدیر از حضار، گفت: مدیر موفق باید ناظر بر اعمال همکاران بوده و به موقع از ابزارهای تشویقی جهت اجرای سیاستهایش استفاده کند و اهداف کارکنان را با اهداف بانک همسو و یکسان کند.
سپس مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استانها به چشم انداز بانک در حوزه بانکداری دیجیتالی اشاره کرد و از آن به عنوان برنامه بلند مدت بانک نام برد و خواستار ترویج بیشتر فرهنگ استفاده از باشگاه مشتریان و ارائه خدمات دیجیتالی در بین مشتریان شد.