به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، محمدتقی بهشتی مدیر شعب استان گلستان بانک ایران زمین در حاشیه برگزاری دوره آموزشی اخلاق حرفه ای در بانکداری، گفت: آموزش یکی از مهم ترین عوامل پیروزی برای مواجهه با چالش های متعدد در عرصه تجارت جهانی، توانمندسازی نیروها و سرمایه های انسانی سازمان است.
وی افزود: آموزشهای ضمن خدمت یکی از مؤثرترین ابزارهای مدیران برای مقابله با تغییرات محیطی بوده و ضامن ارائه مناسب خدمات، است که چنانکه منظم و هدفمند و در راستای نیازهای واقعی کارکنان تدوین و اجرا شود، نه تنها عملکرد کارکنان و سازمان را بالا میبرد، بلکه بهبود مهارتهای مدیران و افزایش رضایت کارکنان و ارباب رجوع را نیز در پی خواهد داشت.