به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری با اشاره بر اهمیت نقش بانکداری الکترونیک در راستای تحقق اصول مشتری مداری بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای مشتری مداری و با هدف دسترسی آسان و سریع هموطنان به استفاده از خدمات این بانک، شعب خود را با برخورداری از آخرین امکانات و تجهیزات پیشرفته بانکداری الکترونیکی توسعه می دهد.
وی افزود: ما نخستین بانکی هستیم که در شبکه بانکی کشور با راه اندازی و استفاده از سامانه های آنلاین افتتاح حساب و درخواست تسهیلات در کنار سایر خدمات مبتنی بر اینترنت مانند: موبایل بانک، اینترنت بانک، تلفن بانک و غیره، رفت و آمد های غیر ضروری مشتریان را کاهش و در وقت آنان صرفه جویی می کنیم.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: توسعه زمینه های بانکداری الکترونیک با کاهش ترددهای مراجعین، نقش بسزایی در بهبود کیفیت آب و هوا و حفاظت از محیط زیست دارد و این بانک تمامی تلاش خود را برای اجرای کامل محورهای بانکداری سبز به کار خواهد گرفت.