خدمات ارزی با کیفیت، از مزیت‌های اصلی بانک اقتصادنوین است

نمایه بانک : مدیرعامل بانک اقتصادنوین، خدمات ارزی بانک اقتصادنوین را از مزیت‌های اصلی و همیشگی این بانک دانست و بر توسعه کمی و کیفی این خدمات تاکید کرد.
  • سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت 12:13

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، علیرضا بلگوری در جمع کارکنان این بانک در منطقه پنج استان‌ها در شهر شیراز گفت به منظور تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات ارزی، توسعه شعب ارائه دهنده خدمات ارزی د ر دستور کار قرار گرفته که در این راستا کارکنان واجد شرایط در حال گذراندن دوره‌های حرفه‌ای مربوطه هستند.
وی با اشاره به اهمیت توجه به بحث سودآوری در عملیات بانک افزود: نحوه تعامل بانک با مشتریان باید بر اساس رابطه برد- برد باشد و در این راستا باید به مشتریانی که به سودآوری بانک کمک می‌کنند خدمات ویژه‌ای ارائه نماییم.
بلگوری ضمن تاکید بر نقش همکاران با تجربه و همکاران جوان اقتصادنوینی در جذب مشتریان خوب و ممتاز و لزوم ارائه طرح‌های خلاقانه در حوزه جذب مشتری و جذب منابع خاطرنشان کرد: شعب بانک به عنوان یکی از مهمترین نقاط تماس بانک با مشتریان نقش بسیار مهمی در شناسایی نیاز مشتریان و ارائه ایده برای توسعه محصولات و خدمات بانک دارند.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین وصول مطالبات معوق را برای افزایش توان مالی بانک بسیار حیاتی دانست و گفت برای تسریع در این مهم افزایش حدود اختیارات شعب و سرپرستی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
در نشست مدیرعامل بانک اقتصادنوین با کارکنان شعب سرپرستی منطقه 5 استان‌ها، خردمند سرپرست این منطقه، ضمن تشریح فرصت‌های اقتصادی استان‌های تحت پوشش، برنامه‌های این سرپرستی برای بهره‌برداری از این فرصت‌ها را تشریح کرد. 
در این نشست علاوه بر جمعی از مدیران ارشد بانک اقتصادنوین، کریمخان‌زند مدیرعامل شرکت بیمه نوین، معدل مدیرعامل شرکت پرداخت نوین، خورسند مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی بانک اقتصادنوین و سیفی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری عمران و توسعه پایدار ایرانیان نیز حضور داشتند. 
در ادامه این بازدید، مدیرعامل بانک اقتصادنوین به همراه مدیران ارشد این بانک، با حضور در شعب تحت پوشش این سرپرستی، با همکاران این شعب دیدار و از نزدیک در خصوص مسایل مختلف بانکی با ایشان گفت‌وگو کرد.


ثبت نظر

ارسال