میزبانی موزه بانک ملی ایران از دو هزار بازدیدکننده در سال جدید/ شگفتی آفرینی بانک ملی ایران در بانکداری اینترنتی

نمایه بانک : در چهار روز نخست سال جدید، بیش از دو هزار نفر از موزه بانک ملی ایران بازدید کرده اند./ سامانه «بام» و پیام رسان «بله» بانک ملی ایران که امکان انجام انواع عملیات بانکی در فضای مجازی را به خوبی فراهم کرده اند، به شدت مورد استقبال مشتریان قرار گرفته اند.
  • یکشنبه 5 فروردین 1397 ساعت 9:57

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ،  این موزه علاوه بر اشیای ثابت و همیشگی خود، این روزها اسکناس های قیمتی و اسکناس های جهان در سال 1955 را در معرض دید عموم قرار داده و در کنار آن نمایشگاه اسکناس های چاپ شده در بانک ملی ایران نیز برقرار است.

در نمایشگاه آثار قرآنی موزه بانک ملی ایران نیز که تا 29 فروردین ماه برپاست، بزرگترین و کوچکترین قرآن کنده کاری شده روی فلز در دنیا و همچنین 50 تصویر از قرآن های لاکی موجود در کتابخانه و موزه ملی ملک به نمایش در آمده است.

دو قرآن فلزی اشاره شده، در اصفهان توسط استاد مهدی عسکری قلم زنی شده و حکاکی آن ها توسط استاد رایین اکبرخان زاده طی 11 ماه با همراهی یک تیم 12 نفره انجام شده است. موزه بانک ملی ایران در خیابان فردوسی رو به روی سفارت آلمان قرار دارد.



شگفتی آفرینی بانک ملی ایران در بانکداری اینترنتی


به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، سامانه «بام» که یک شعبه تمام عیار بانکی است و مشتری را تا حد بسیار زیادی از حضور در شعبه بی نیاز می کند، اکنون از مرز دو میلیون و 400 هزار کاربر عبور کرده است.

این سامانه همانند یک موجود زنده پیوسته در حال به روز رسانی است و در دوره های زمانی مشخص، خدمات تازه ای به مشتریان ارائه می کند.

پیام رسان «بله» نیز به عنوان یک سامانه بومی پیشرفته، علاوه بر همه خدمات معمول پیام رسان ها، خدمات بانکی منحصر به فردی از قبیل خرید شارژ، کارت به کارت، پرداخت عوارض خروج و پرداخت قبض را ارائه می کند.

تعداد کاربران این پیام رسان هم اکنون از مرز یک میلیون نفر عبور کرده است.

در شرایطی که نظام بانکی جهان به سمت دیجیتالی شدن پیش می رود، بانک ملی ایران نیز همگام با این روند به سرعت خدمات تازه و بدیعی را در این دو بستر اینترنتی ارائه خواهد کرد.



ثبت نظر

ارسال