به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک سپه ، پس از ارزیابی های صورت گرفته توسط شورای ارزیابی دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در خصوص شاخص های پنجگانه دستورالعمل اجرایی ماده 6 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، بانک سپه با کسب امتیاز کامل در کلیه شاخص ها در بین 86 دستگاه ارزیابی شده در استان موفق به دریافت لوح استانی «سطح یک» شد و در شمار 10 دستگاه اجرایی که حداکثر امتیاز را کسب نموده اند قرار گرفت.
شاخص |
سقف امتیاز |
امتیاز مکتسبه توسط بانک سپه |
اطلاع رسانی به مراجعه کنندگان یا مشتریان |
48 |
48 |
ارائه خدمات به مراجعه کنندگان یا مشتریان |
12 |
12 |
نظر سنجی از مراجعه کنندگان یا مشتریان |
14 |
14 |
رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان یا مشتریان |
13 |
13 |
آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در راستای تکریم ارباب رجوع در سازمان |
13 |
13 |
جمع امتیاز |
100 |