به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، شعبه تبریز، قدیمی ترین شعبه این بانک در استان آذربایجان شرقی است.
مدیرعامل بانک ملّی ایران در این بازدید ضمن گفت و گو با همکاران شاغل در شعبه، از بخش های مختلف شعبه از جمله اتاق بانک آفیسر، دایره ارزی و دایره تسهیلات مالی دیدن کرد.
همچنین تعدادی از مشتریان از نزدیک با دکتر حسین زاده گفت و گو کرده و به بیان درخواست هایشان پرداختند.
دکتر حسین زاده همچنین در جمع مدیران این شعبه، موضوعات مرتبط با شعبه را بررسی کرد.
وی با بیان این که مشتری مداری در راس اهداف بانک ملّی ایران قرار دارد، گفت: محورهای عملیاتی بانک که در ابتدای سال ابلاغ شده، باید با جدیت پیگیری شود.
حسین زاده بر استفاده حداکثری از ظرفیت حضور در رویداد تبریز ۲۰۱۸ برای معرفی خدمات بانک ملّی ایران نیز تاکید کرد.
همچنین در این شعبه، یک دستگاه "آنی بانک" بانک ملّی ایران با حضور مدیرعامل، عضو هیات مدیره و مدیران ارشد بانک راه اندازی شد.
این دستگاه پرداخت نقدی وجه ندارد، اما امکان دریافت انواع ارز، ارائه کارت سکه، فروش سکه، سیم کارت و صدور توریست کارت در آن تعبیه شده است.
سه دستگاه آنی بانک دیگر نیز در شعبِ فرودگاه، راه آهن و گمرک نوردوز نصب شده است.
بانک ملّی ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود و همچنین با هدف معرفی کشورمان به عنوان مقصد گردشگری مناسب در رویداد تبریز ۲۰۱۸ مشارکت فعالی دارد.