ابراز رضایت رئیس کل بیمه مرکزی از محصولات بیمه نوین

نمایه بانک : رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا در حاشیه مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2019) از غرفه شرکت بیمه نوین بازدید کرد.
  • دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 ساعت 16:15

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه نوین ، دکتر غلامرضا سلیمانی (رئیس کل بیمه مرکزی)  ایران ضمن بازدید از غرفه بیمه نوین، از آخرین محصولات، طرح­ها و خدمات بیمه‌ای این شرکت آگاه و نظرات کارشناسی خود را بیان کرد.

بر اساس این گزارش، مهدی شمسایی ظفرقندی مدیر روابط عمومی بیمه نوین توضیحاتی در خصوص طرح­های خاص و مزیت محور  اتوپلاس (خدمات رایگان بیمه بدنه خودرو)، شایگان (پوشش درمان تکمیلی بیمه‌شدگان بیمه­‌های عمر و سرمایه گذاری)، ستایش نوین (ارائه خدمات ویژه بیمه‌های ثالث و بدنه به دارندگان بیمه‌ های عمر و سرمایه‌ گذاری نوین) و بیمه نامه جامع مجتمع­‌های مسکونی ارائه کرد.

سلیمانی نیز این طرح­ها را ارزش آفرین و مشتری محور خواند و از فرآیند تولید محصولات و ایجاد طرح­ها در بیمه نوین ابراز خرسندی کرد.

کارشناسان بیمه نوین طی روزهای برگزاری این نمایشگاه، در غرفه بیمه نوین ( واقع در سالن 31A) حاضر و آماده راهنمایی­های لازم به علاقه­مندان هستند.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، در محل دائمی نمایشگاه­های بین المللی تهران از تاریخ 2 الی 5 اردیبهشت ماه در حال برگزاری است.


ثبت نظر

ارسال