به گزارش نمایه بانک ، به نقل از ادارهکل روابطعمومی وتبلیغات، در متن این نشان ضمن تأکید بر تأثیرگسترش رسانههای نوین اجتماعی بر عملکرد روابط عمومی، به رأی هیئت داوران دوازدهمین سمپوزیوم بین المللی مبنی برشایستگی های حرفه ای روابط عمومی بانک انصار نسبت به دریافت این نشان اشاره شده است.
براساس گزارش مذکور، دکترسیدحمیدخالقی مدیرکل روابط عمومی وتبلیغات بانک انصار ضمن تشریح اقدامات بانک در حوزه روابط عمومی اظهار داشت: باتوجه به طرح تحول بانکانصار که براساس آن گذار این بانک از یک بنگاه مالی به یک بانک در تراز انقلاب اسلامی مدیریت میشود، اداره کل روابط عمومی و تبلیغات عهدهدار نقش تعیین کنندهای در مدیریت جریان اطلاعات داخلی و برون سازمانی شده و به همین منظور درنظردارد فعالیت های تخصصی خود را در حوزه روابط عمومی آنلاین ارتقا بخشد.
مدیرکل روابطعمومی وتبلیغات درخصوص برنامه های آینده این اداره کل در زمینه روابط عمومی آنلاین افزود: روابط عمومی وتبلیغات بانک انصار براساس برنامه های تحولی مربوط به خود درنظر دارد از قابلیت های گسترده فضای مجازی در راستای بالندگی و شکوفایی حرفهای خود، بهرهبرداری کند.