اعطا نشان مسئولیت‌اجتماعی سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی به بانک انصار

نمایه بانک : بانک‌انصار براساس پیشرفت‌های چشمگیر در انجام وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی که ناشی از راهبردکلیدی ارایه خدمات جامعه محور همراه با اولویت منافع ملی است، موفق گردید در سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی المپیک برگزارشد، نشان ویژه مسئولیت اجتماعی این کنفرانس را به دست آورد.
  • دوشنبه 27 دی 1395 ساعت 16:58

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از اداره‌ کل روابط‌عمومی و تبلیغات، برمبنای شاخص های ارزیابی صورت گرفته، این نشان به بنگاه ها و موسساتی تعلق می‌گیرد که درقبال تاثیرات و پیامدهای تصمیمات و فعالیت‌های خود برجامعه ومحیط‌زیست، به طور شفاف و متکی به اصول اخلاقی احساس‌مسئولیت می‌کنند. همچنین، مشارکت در توسعه پایدار، درنظرگرفتن انتظارات ذینفعان سازمان، تطابق با قوانین و سازگاری با هنجارهای اجتماعی، یکپارچگی مسؤلیت اجتماعی در سراسر سازمان و استفاده از آن در روابط خود با دیگران معیارهایی است که نشان مسئولیت اجتماعی را دارای اهمیت مضاعف می‌کند.

سیدحمیدخالقی مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات بانک انصار پس از اعلام این خبر، ضمن تأکید بر محوریت مسئولیت اجتماعی در بانک انصار در حوزه های راهبردی، به ویژه موضوعات مهم وکلیدی نظیر اقتصادمقاومتی و محیط زیست، گفت: تمامی تصمیمات واقدامات بانک انصار مبتنی بر اولویت مسئولیت های اجتماعی است و این بانک همواره در اجرای قوانین و مصوبات ابلاغی از مراجع حاکمیتی به سود منافع عمومی و مساعدت به پیشبرد اموراجتماعی و فرهنگی پیشتاز بوده است.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات همچنین در خصوص برخی از اقداماتی که بانک‌انصار را موفق به دریافت نشان مسئولیت اجتماعی از سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ساخته است، افزود: این بانک از طریق اجرای برنامه های متنوع و متعدد در حوزه‌های مختلف اجتماعی ازجمله، توسعه فعالیت های مربوط به قرض‌الحسنه، ایفای نقش راهبردی در حوزه اقتصادمقاومتی، طرح حاتم وتسهیل ازدواج جوانان، کمک به آزادی زندانیان و  کمک به خانواده‌های زندانیان، تجهیز بیمارستان ها، امور خیریه و نیکوکاری، ساخت مدارس و مراکز بهداشتی در استان های سراسر کشور و کمک به بازسازی و توسعه عتبات عالیات به مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی خود جامه عمل پوشانده است.


ثبت نظر

ارسال