به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، عبدالمجید پورسعید در مراسم قرعه کشی جشنواره مشتریان شتابی گفت: برگزاری جشنواره مشتریان به منزله قدردانی از همکاری مردم است؛ این در شرایطی است که در بانک ایران زمین، این موضوع نهادینه شده که تمامی برنامهریزیها و عملکردهای مدیران و کارکنان، به منظور ارایه خدمات متمایز و خوب به مشتریان باشد.
پورسعید افزود: اصل کار بانک ایران زمین، بر ارایه خدمات خوب است و باید ترتیبی اتخاذ شود تا بیش از گذشته، بهترین خدمات مورد نیاز مشتریان بانکی در اختیار آنها قرار گیرد.
وی تصریح کرد: اگر فردی قصد استفاده از خودپردازهای بانک ایران زمین را دارد، باید به لحاظ امنیت و سرویس گیری، خیالش راحت باشد و بداند که در این خودپردازها، بهترین، ایمنترین و مناسبترین خدمات را دریافت مینماید.
در ادامه این مراسم سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین اعلام کرد: تعداد روزهای برگزاری این جشنواره ۱۹۶ روز بوده و استان البرز، رتبه اول بیشترین تراکنش های مالی در دستگاههای خودپرداز بانک ایران زمین به خود اختصاص داد.
وی در ادامه با اشاره به استقبال مناسب مشتریان شتابی از خدمات خودپردازهای بانک ایران زمین اظهار داشت: ۴ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۲۱۶ کارت شتابی در ۵۰۰ خودپرداز این بانک، کار مالی انجام دادند.
گفتنی است، مراسم قرعهکشی جشنواره مشتریان، در حالی برگزار شد که یازده هزار و ۸۰۷ نفر از افرادی که بالای ۶۰۰ امتیاز کسب کردند موفق شدند به مرحله پایانی قرعه کشی این جشنواره راه یابند و وارد رقابت برای دریافت یک دستگاه خودروی هایما شدند.
در جشنواره مشتریان شتابی دستگاه های خودپرداز بانک ایران زمین، تمامی دارندگان کارت های بانکی کشور با انجام تراکنش از طریق ATM های بانک ایران زمین و دریافت امتیاز بالا فرصت برنده شدن در این قرعه کشی را داشتند.
در این دوره از قرعه کشی برندگان سکه طلا و نیز کمک هزینه خرید لپ تاپ برای دوره پنج قرعه کشی و نیز جایزه ویژه که کمک هزینه خرید یک دستگاه خودرو "هایما" بود مشخص شدند.