رونمایی از محصولات بیمه‌ای سوپرمارکت مالی بانک صادرات ایران

نمایه بانک : بانک صادرات ایران همزمان با اعیاد خجسته شعبانیه به منظور افزایش رضایت مندی و دسترسی بیشتر هموطنان به خدمات بانکی و بیمه ای از ٢ طرح بیمه ای رونمایی کرد.
  • سه شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 23:46

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، در مراسمی با حضور جمشید جام خانه مشاور اجرایی مدیرعامل و معاون شعب و بازاریابی و جمعی از مدیران این بانک و بیمه سرمد برگزار شد از آغاز بکار جشنواره های بیمه ای " طرح نسیم" و " بیمه عمر مانده بدهکار" خبر داده شد.
جام‌خانه، در این مراسم با اشاره به عملکرد بانک در سال گذشته گفت: توسعه خدمات و تبدیل شعب به سوپرمارکت مالی یکی از اهداف راهبردی بانک صادرات ایران است که سال گذشته مطرح و با جدیت در حال پیگیری است و هدف از اجرای آن افزایش دسترسی مشتریان به خدمات متنوع بانکی، بیمه ای، صرافی و ... می باشد.
وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح های بیمه‌ای یاد شده به عنوان بخشی از خدمات سوپرمارکت‌ های مالی گفت: با هماهنگی شرکت بیمه سرمد دو طرح «نسیم» و «بیمه عمر مانده بدهکار» آماده اجرا می‌باشد که مزایای زیادی برای مشتریان و هموطنان خواهد داشت. 
جام خانه افزود: در طرح نسیم، بیمه ‌نامه‌ های استاندارد و جذاب به مشتریان ارائه خواهد شد.  
بیمه عمر مانده بدهکار درکنار مزایا و منافع برای مشتریان، تأثیر زیادی در کاهش ریسک اعتباری شعب و کاهش مطالبات معوق دارد.
معاون شعب و بازاریابی با اشاره به اجرای جشنواره طرح نسیم گفت: این جشنواره ٤ ماهه بوده و از ١٠ اردیبهشت‌ماه و همزمان با میلاد باسعادت حضرت امام حسین(ع) شروع و تا ١٠ شهریورماه ادامه خواهد داشت. در ابتدای این جشنواره، ٥٠٠ شعبه فعال می شوند و ماهانه ٥٠٠ شعبه دیگر نیز به شعبی که این خدمات را ارایه می دهند، افزوده خواهد شد. 
وی در خصوص جشنواره طرح بیمه عمر مانده بدهکار نیز اظهار داشت: جشنواره این طرح در تمامی شعب بانک صادرات ایران از ١٠ اردیبهشت‌ماه به مدت سه ماه تا ١٠ مردادماه برگزار می‌شود. در این طرح بیمه‌ای تسهیلات مشتریان به صورت اختیاری بیمه عمر می‌شود. 
دلفراز، مدیرعامل بیمه سرمد نیز طی سخنانی اظهار داشت: این شرکت براساس اصول حرفه ای بنیان نهاده شده و با وجود زمان کم فعالیت موفق شده رتبه اول توانگری مالی در بین بیمه ها را کسب کند. 
وی در خصوص اجرای این دو طرح بیمه‌ای گفت: این دو طرح برای ورود به سوپرمارکت مالی بانک صادرات ایران به صورت ساده طراحی شده که ذینفعان بانک از آنها بهره‌مند می‌شوند. 


ثبت نظر

ارسال