به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، عبدالمجید پورسعید در مراسم افتتاح اولین شعبه دیجیتال بانک ایران زمین با اشاره به اینکه این شعبه در راستای تحول بنیادین ارائه خدمات به مشتریان افتتاح شده است، افزود: بانک ایران زمین قصد دارد تا با ارائه خدمات دیجیتال و ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان، هر فردی که از خدمات این بانک استفاد می کند از خدمات ارزش افزوده بهره مند باشد.
مدیرعامل بانک ایران زمین گفت: شعبه دیجیتال بانک ایران زمین صبح امروز افتتاح شد تا در قالب یک سوپر مارکت مالی، خدمات دیجیتال به مشتریان خود ارائه کند و امید است تا با ارائه خدمات متفاوت و متنوع در این شعبه، تفاوت آن با سایر شعب احساس شود.
همچنین در ادامه این مراسم، مجتبی شیروانی قائم مقام بانک ایران زمین گفت: بانک ایران زمین براساس استراتژی طرح تحول و چشمانداز بانکداری دیجیتال شکل گرفته است و در نظر دارد تا سال 1400 اولین بانکی باشد که براساس سرویس بانکداری دیجیتال خدمات نوینی به مشتریان خود ارائه کند و به یک بانک سرویس محور در بانکداری روز دنیا تبدیل شود.
وی ادامه داد: این شعبه به شکلی طراحی و افتتاح شده و امید است تا بتواند با ارائه خدمات نوین و به مشتریان معنای واقعی ایران زمین را برای همگان مشخص کند.
صبح امروز اولین شعبه دیجیتال بانک ایران زمین متشکل از سوپر مارکت بیمه و لیزینگ و همچنین اینترنت نامحدود برای فعالیت های اینترنتی مشتریان در خیابان ولیعصر تهران، افتتاح شده و نحوه فعالیت در این شعبه و طراحی آن متفاوت از سایر شعب است و مشتریان می توانند در این شعبه در کنار متصدی باجه قرار بگیرند.
عبدالمجید پورسعید مدیر عامل بانک ایران زمین در مورد آغاز به کار اولین شعبه بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین گفت: هدف اصلی ما تحقق برنامه ای با نام طرح تحول یا پرواز است که افق پیش روی بانک ایران زمین را برای سال ۱۴۰۰ معین می کند.
وی ادامه داد: ما به دنبال تحول ساختاری در نظام بانک هستیم و افتتاح اولین شعبه بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین آغاز گر این تحول بنیادین خواهد بود.
پورسعید هدفگذاری بانک را کسب رضایت مشتریان خود عنوان کرد و افزود: هر اتفاقی که در بانک ایران زمین رخ می دهد تنها و تنها با هدف خدمت به ملت بوده و قصد ما این است که برای مشتریان خود ارزش افزوده ایجاد کنیم تا از بودن در ایران زمین منفعت بیشتری حاصل نمایند.
وی افزود: آرامش، رفاه و رضایت مشتری از دریافت خدمات وظیفه سیستم بانکی است و ایران زمینی ها این وظیفه را خوب یاد گرفته اند و بی دلیل نیست که برنامه آموزشی در طول سال برای کارمندان بانک گنجانده شده و این برنامه ها در هر مرحله، به روز می شوند.
خانه ایران زمین مخصوص تمام مشتریان وفادار بانک
مجید شایسته رئیس هیات مدیره بانک ایران زمین در مورد ورود ایران زمین به بانکداری دیجیتال گفت: با انتصاب اعضای جدید هیات مدیره بانک، نگاه جدیدی به بانکداری مدرن صورت گرفت و آن ورود به دنیای بانکداری دیجیتال بود.
وی ادامه داد: بانکداری دیجیتال آخرین مدل بانکداری در جهان است و شما تغییر کار و تفاوت ها را حتی در شکل و طراحی فضای داخلی بانک نیز می توانید ببینید.
شایسته تاکید کرد: این شعبه نمادین است و اولین در نوع خود خواهد بود اما ایران زمین قصد دارد تا سال ۱۴۰۰ تمام شعبی که از لحاظ فیزیکی امکان دیجیتالی شدن را دارند به این سو سوق دهد.
وی به وجود قسمتی به نام خانه ایران زمین در شعبه دیجیتالی میدان ولی عصر اشاره کرد و افزود: مشتریان با حضور در این خانه می توانند از امکاناتی نظیر تبلت و ال سی دی های تاچ استفاده کرده و کلیه خدمات اینترنتی و گرفتن اطلاعات را به صورت آنلاین دریافت کنند.