به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ،کریم میرزاخانی مدیر امور شعب، تجلیل از مقام ارزشمند بانکداران شعب را بهعنوان خطوط اصلی خدمترسانی شبکه بانکی از اهمیت فوقالعادهای برخوردار دانست و دراینباره گفت: قدردانی از زحمات مستمر و تقدیر از مقام و منزلت والای مشاغل تحویلداری در شعب فرصت بسیار خوبی بود تا به مدیران و معاونین مدیریت شعب استانهاو مسئولین شعب نقش ارزنده و مسئولیت خطیر آنها در برقراری تعامل مناسب و حسن برخورد با مشتریان یادآوری شود.
وی تلاش در جهت کاهش فاصلههای سازمانی، تقویت هر چهبهتر انگیزهها، اهتمام به همسویی با کارکنان شاغل در پست تحویلداری، شناخت و آگاهی هر چه بیشتر با مشکلات جاری اینگونه مشاغل را از مهمترین دلایل این هماندیشی دانست و در ادامه افزود: ایجاد تحرک بنیادی در کل بدنه شعب، بالا بردن روحیه پرسنل، ارتقاء سطح کمی و کیفی عملکرد شعب و تأثیرگذاری و پاسخگویی به هنگام به مطالبات مشتریان از دیگر دلایل آن به شمار میآید.
میرزاخانی، همراهی و همکاری و نیز امکان تحقق برنامههای ابلاغی شعب را از نتایج برجسته این تعامل خواند و همچنین اضافه کرد: در طی آن، مدیران و معاونین مدیریت شعب استانهاومسئولین شعب به میزان یک ساعت در شعب تابعه بهصورت جداگانه حضور یافته و نسبت به انجام وظایف بانکداری در پشت باجهها اقدام نمودند.
مدیر امور شعب با اشاره به تأثیر عامل انسانی در بالا رفتن عملکرد، کارایی و حصول موفقیتهای شعب، در این خصوص گفت: بدیهی است دستیابی به سایر اهداف و عناصر نیز منوط به نقشآفرینی متناسب با نیروی انسانی فعال در شغل بانکداری خواهد بود.