به گزارش نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پستبانکایران ، وی با اشاره به آمادگی سازمان فضایی ایران برای همکاری با پست بانک جهت افزایش پهنای باند و استفاده از ماهواره های مخابراتی افزود: استفاده از ماهواره های مخابراتی که با همکاری بخش خصوصی درحال پیگیری و انجام است می تواند ارائه خدمات به نقاط دورافتاده را متحول کند و در واگذاری این تکنولوژی پست بانک ایران در اولویت خواهد بود.
بهرامی افزود: پست بانک ایران درحال حاضر با برنامه ریزی و اقدامات مناسب موقعیت بسیار مطلوبی پیدا کرده و به زودی شاهد تاثیر این تلاشها در ارتقاء چشمگیر جایگاه و خدمات پست بانک در سطح جامعه خواهیم بود.
وی درپایان از تلاش های این بانک برای خدمت رسانی درسطح کشور تقدیر نمود.
به گزارش نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پستبانکایران ، خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران درحاشیه برگزاری چهارمین همایش روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نشست صمیمی با کارشناسان روابط عمومی اداره کل روابط عمومی و مدیریتهای شعب استانها و مناطق تهران بانک برگزار کرد.
وی در این نشست ضمن ارائه رهنمودهای لازم اظهارداشت: تبیین وضعیت بانک در قالب اطلاعات منسجم و متقارن و گردش صحیح اطلاعات در راستای تقویت و اشاعه آن در بین مخاطبان درون و برون سازمانی از وظایف کارشناسان روابط عمومی جهت پیشبرد اهداف و ارتقاء بانک در شبکه بانکی کشور است.
وی در ادامه تغییر دیدگاه برای ایجاد روحیه مثبت گرایی و تلاش و انگیزه برای آینده بانک را مهم دانست و عنوان کرد: باید در بخش برون سازمانی تعامل سازنده با مجموعه ذینفعان و مشتریان بانک داشته باشیم تا بتوانیم از تمامی ظرفیت هایی که در بانک وجود دارد بهره کامل را ببریم.
فرحی در پایان بر ضرورت آموزش تخصصی کارشناسان روابط عمومی و تشریک مساعی آنان تاکید نمود.
دکتر کریمی مدیر امور هماهنگی حوزه مدیریت و محمود سعادتفر مدیر امور طرح و برنامه نیز در این نشست پاسخگوی سئوالات کارشناسان شدند و رهنمودهای لازم را به آنان ارائه نمودند.
همچنین در ادامه نشست تخصصی اداره کل بازاریابی و تجارت الکترونیک و اداره کل روابط عمومی برگزار و رؤسا، معاونین و کارشناسان مربوطه نیز ضمن پاسخگویی به سئوالات به تبیین آموزش های لازم در هریک از حوزه های خود پرداختند.