به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، قرار است کانال های پرمخاطب ایجاد شده بر بستر «بله» ارزیابی و به 12 کانال دارای عضو بیشتر جوایز ارزنده ای اهدا شود که زمان این مسابقه بنا بر درخواست های مکرر کاربران و مخاطبان تمدید شد.
پیام رسان بومی «بله» با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و علاوه بر قابلیت های معمول پیام رسان ها، قابلیت های منحصر به فرد در حوزه تراکنش های بانکی دارد.
این پیام رسان می تواند به خوبی مورد استقبال مخاطبان کانال های دارای تراکنش مالی قرار بگیرد. کانال های دارای محصول، کانال های آموزش حوزه های مالی و امثال آن می توانند از این بستر برای تسهیل امور کاربران خود استفاده کنند.
مخاطبان کانال در «بله» بدون نیاز به خروج از پیام رسان و باز کردن سایر اپلیکیشن های پرداخت، می توانند در همان بستر بسیاری از امور مالی خود را انجام دهند.
پرداخت قبض موبایل، خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو و پرداخت عوارض خروج از جمله خدمات بانکی است که اکنون بر روی پیام رسان «بله» ارائه می شود.
لازم به ذکر است داشتن حداقل پنج هزار عضو برای کانال های متقاضی شرکت در این مسابقه ضروری است و مخاطبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با نشانی الکترونیکی support@bale.ai و بخش گزارش و بازخورد در پیام رسان «بله» ارتباط برقرار کنند.
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر در دیدار با برات کریمی عضو هیات مدیره و محمد نور آزادی مدیرامور شعب تهران بانک ملی ایران با بیان این که خدمت رسانی به زائران خانه خدا ثواب اخروی و اجر دنیوی دارد، گفت: خوشبختانه شرایط اعزام حجاج در سال گذشته مناسب بود و امسال نیز شرایط بهتری به این منظور تدارک دیده شده است.
وی افزود: باید تلاش کنیم زائران در انجام امور خود دغدغه ای نداشته باشند و این موضوع در حوزه بانک و ارز بسیار مهم است.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این دیدار با بیان این که خدمت رسانی به زائران حج برای همه کارکنان این بانک باعث افتخار است، اظهار کرد: مجموعه حج و زیارت از مشتریان خوب بانک ملی ایران است.
وی افزود: خوشبختانه در دوره جدید، همکاری خوبی میان دو مجموعه آغاز شده و ما نیز با همه توان در خدمت آن هستیم.
در ادامه، عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان حج و زیارت نیز دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار، حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت با بیان این که مجموعه تحت مدیریتش با ارگان های متعدد از جمله نظام بانکی همکاری نزدیک دارد، گفت: خوشبختانه بانک ملی ایران همکاری خوبی با ما داشته و امیدواریم این همکاری در جنبه های مختلف توسعه یابد.
وی افزود: وقتی زائران از ما راضی باشند، در واقع از خدمات همه همکاران با سازمان از جمله بانک ها رضایت دارند و این موضوع وظیفه بانک ملی ایران در خدمت رسانی به مردم را سنگین تر می کند.
برات کریمی نیز در این دیدار با بیان این که تسهیل امور زائران خانه خدا به اندازه گشایش امور واحدهای تولیدی و یا خدمت رسانی به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ارزشمند است، اظهار کرد: ارتباط بانک ملی ایران با سازمان حج و زیارت دیرینه است و ما برای مستحکم کردن این رابطه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
در حاشیه این دیدار، عضو هیات مدیره و مدیران بانک ملی ایران از شعبه حج و زیارت بازدید و در جریان امور این شعبه قرار گرفتند.