به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملت ، دکتر بیگدلی مدیر عامل بانک ملت در این نشست با ابراز رضایت ازسطح تعاملات فی مابین، شرکت ایرانسل را شریک تجاری استراتژیک این بانک خواند.
وی با اشاره به استراتژی این بانک در حفظ و ارتقای سطح تعاملات، بر افزایش سطح همکاریهای فی مابین در بستر خدمات دیجیتال تاکید کرد و پیشنهاد تشکیل کارگروهی در زمینه تولید محصولات مشترک در بستر خدمات دیجیتال را مطرح کرد.
دکتر عباسی، مدیر عامل شرکت ایرانسل نیز با قدردانی از عملکرد بانک ملت، به سرعت ارائه خدمات این بانک در تامین نیازهای شرکت در بخش ارزی و تامین کالاهای ضروری در شرایط تحریم اشاره و مراتب رضایت خود را از تعاملات فی مابین اعلام کرد.
وی از بانک ملت به عنوان شریک تجاری شرکت ایرانسل نام برد و با اشاره به توانمندیهای طرفین در بستر الکترونیک، از پیشنهاد دکتر بیگدلی در زمینه تشکیل کارگروه مشترک استقبال و آن را گامی موثر در جهت گسترش همکاریها عنوان کرد.
مدیرعامل ایرانسل همچنین در خصوص نیازمندیهای مالی و بانکی شرکت به ویژه همکاری با شرکت واسپاری ملت به منظور خرید خودرو برای پرسنل ایرانسل، توضیحاتی را ارائه کرد.
علی حکیم جوادی مدیرعامل شرکت هلدینگ بهسازان فردا نیز با اشاره به اهمیت تلفن همراه به عنوان یکی از کانالهای اصلی ارتباط با مشتری در آینده، از پیشنهاد تشکیل کارگروهی مشترک به منظور تولید و ارائه خدمات در بستر دیجیتال استقبال کرد و آن را در گسترش سطح همکاریهای فی مابین حائز اهمیت خواند.
در این دیدار که در محل دفتر مرکزی شرکت ایرانسل برگزار شد عباس جعفرلو و عزیز آخوندی اصل معاونان مدیرعامل، حسن کمالوند مدیر امور بانکداری شرکتی، فرشاد جهاندیده مدیر امور اعتباری،علی حکیم جوادی مدیرعامل شرکت هلدینگ بهسازان فردا و اسکندری مدیر ارشد ارتباط با مشتری بانکداری شرکتی، مدیرعامل بانک ملت را همراهی کردند.