حضور پست‌بانک‌ایران در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام / تشریح خدمات و اقدامات پست بانک ایران در نوزدهمین نمایشگاه تلکام

نمایه بانک : پست‌بانک‌ایران درکنار سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی(ایران تلکام 2018) که طی روزهای یازدهم لغایت چهاردهم مهرماه سال جاری از ساعت 9لغایت 17 درمحل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود حضوری فعال دارد.
  • چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 1:42

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، در این نمایشگاه، خدمات این بانک برای بازدیدکنندگان عرضه و علاوه بر آن، مدیران و کارشناسان حوزه‌های مختلف با حضور در غرفه اختصاصی بانک، آماده پاسخگوئی به بازدیدکنندگان بوده و نشست‌های صمیمی نیز با آنان برگزار می‌کنند. همچنین آخرین دستاوردها، فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات این بانک در قالب بروشورها، بنرها و پوسترهای تبلیغاتی به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.
گفتنی است: در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی طی روزهای ذکر شده، صدها فعال داخلی و خارجی حضور دارند.

 

ادامه اخبار: در تاریخ 14 مهر

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، پست بانک ایران در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران تلکام 2018 که طی روزهای یازدهم لغایت چهاردهم مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد به تشریح خدمات و اقدامات خود پرداخت که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.
غرفه این بانک در سالن 8 و 9 نمایشگاه بین المللی تهران و در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در طول برپائی این نمایشگاه، مورد بازدید مراجعه کنندگان و مسئولان ازجمله؛ مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونین وی، رؤسا و مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه وزارت متبوع و سایر مسئولان بخش های دولتی و خصوصی واقع شد.
همچنین در غرفه این بانک باجه مخصوص معرفی تسهیلات وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای فعالان حوزه های IT و ICT که متولی آن پست بانک می باشد مستقر و فعالیت های آن برای شناخت بازدیدکنندگان از آن توسط کارشناس مربوطه تبیین و تشریح شد.
بنابراین گزارش: در این غرفه آخرین دستاوردها، فعالیت ها، برنامه ها و اقدامات پست بانک ایران و خدمات ریالی و ارزی آن در قالب بروشورها، بنرها و پوسترهای تبلیغاتی عرضه و علاوه بر آن، یک دستگاه خودپرداز(ATM) جهت ارائه خدمات بانکی به بازدیدگنندگان نصب شده بود که مورد بهره برداری بازدیدکنندگان واقع شد و روزانه تراکنش بالائی نیز داشت.
گفتنی است: مدیران و کارشناسان بخش های مختلف این بانک همه روزه در غرفه مذکور مستقر و ضمن پاسخگوئی به بازدیدکنندگان، نشست های صمیمی نیز با آنان برگزار می کردند.

ثبت نظر

ارسال