به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران، محمود شایان عضو هیات مدیره و تیم همراه به مناسبت روز پزشک با پزشکان بیمارستان بانک ملی ایران دیدار کردند.
نجار زاده در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات موثر پزشکان و کادر درمان بیمارستان بانک ملی ایران، دستور رسیدگی به دغدغه های پزشکان این بیمارستان را صادر کرد و گفت: خدمات بیمارستان بانک ملی ایران به نحوی است که مراجعان همواره از خدمات دریافتی رضایت دارند و این جای تشکر و قدردانی از تیم پزشکی و کادر درمان بیمارستان دارد.
وی در ادامه گفت: پزشکان همواره در خط مقدم بهداشت و سلامت جامعه قرار دارند و این امر در دوران کرونا به وضوح قابل مشاهده بود اکنون نیز خدماتی که در بیمارستان بانک ملی ایران به همکاران و مراجعان در راستای درمان بیماری ها و ارتقا سطح سلامت مراجعان ارائه می شود قابل تقدیر است.
نجارزاده در ادامه این دیدار از اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف درمانی و توسعه تجهیزات بیمارستان بانک مطلع شد و ضمن گفتگو با پزشکان از دغدغه های کادر پزشکی بیمارستان باخبر شد.
وی در ادامه این دیدار صمیمانه دستور مساعد در خصوص پیگیری و رفع دغدغه های کادر درمان در چارچوب حدود و اختیارات هیات مدیره بانک را صادر کرد و گفت: همانطور که خدمات شایسته شما در حوزه سلامت موجبات رضایت مراجعان را در بر دارد باید شرایط به نحوی مناسب برای همکاران تیم پزشکی فراهم شود تا شاهد نگرانی و دغدغه های این همکاران نباشیم و همچنین شرایط باید به نحوی باشد که امکان حضور پزشکان مجرب جهت ارائه خدمات پزشکی با کیفیت بالاتر از کیفیت فعلی در بیمارستان بانک ملی ایران فراهم شود.
گفتنی است : نجارزاده در پایان از توسعه بیمارستان بانک ملی ایران با هدف ارتقا سطح خدمات و بهبود سرانه فضای درمانی برای استفاده مراجعان بیمارستان بانک ملی ایران خبر داد.