به گزارش
نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی
بانک آینده ، زمان واگذاری چکهای غیرصیادی (طرح قدیم) تا روز ۳۰ مردادماه سال ۱۳۹۷، اعلام شده بود که بر اساس تصمیم جدید و اعلام بانک مرکزی ج.ا.ایران، این مهلت تا ششم آبانماه سال جاری، تمدید شده است.
در همین راستا؛ بانک آینده، با قدردانی از مشتریانی که نسبت به تعویض دسته چکهای خود و دریافت دسته چک جدید صیـادی اقدام نموده، اعلام کرد: بـه منظور همراهی با مشتریان بانکها و مردم عزیز، اجرای نهایی طرح صیاد به تاریخ ۶ آبانماه ۱۳۹۷، موکول گردید.
ضروری است؛ آن دسته از مشتریان محترمی که هنوز چک صیادی دریافت نکردهاند؛ طی این مدت نسبت به دریافت دسته چکهای جدید، اقدام کنند.
بر همین اساس؛ پذیرش و پردازش چکهای با طرح قدیم (غیرصیادی) به صورت بینبانکی در سامانه چکاوک، از تاریخ ۶ آبانماه ۱۳۹۷، ممنوع بوده و وجه این قبیل چکها صِرفاً با مراجعه حضوری مشتری به بانک صادرکننده چک، قابل پرداخت خواهد بود.
با توجه به تمدید مهلت زمانی اجرای طرح تعویض دسته چکهای قدیم، تأکید شده است که بانک نسبت به کارسازی چکهای غیرصیادی به صورت بین بانکی در سامانه چکاوک پس از ششم آبانماه، هیچگونه مسئولیتی ندارد.
ضمناً، بانک مرکزی ج.ا.ایران، خاطرنشان کرده است: فرصت تعیین شده، نهایی و قطعی بوده و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
انتشار گزارش عملکرد پایدار بانک آینده (سال ۱۳۹۶) همراه با برگزاری مجمع عمومی سالیانه سهامداران
به گزارش
نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی
بانک آینده ، بانک آینده با نگاهی جامع و آیندهنگر، همواره حضور و فعالیتهای خود را بر بستر تحقق اهداف توسعه پایدار در اقصی نقاط کشورمان، تعریف و دنبال میکند. این رویکرد، به معنای ایجاد یکپارچگی و توازن میان جنبههای اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی اقدامات و تعاملات سازمانی است. آنچه در این میان، حائز اهمیت است؛ ایجاد ارتباط متقابل و گفتوگویی باز، شفاف و چندجانبه با همه ذینفعان کلیدی بانک است.
بدین منظور؛ بانک آینده، دومین گزارش عملکرد پایدار خود، مرتبط با عملکرد سال مالی ۱۳۹۶ را منتشر و در جلسه مجمع عمومی سالیانه سهامداران شرکت، توزیع نموده است. از یک طرف، این گام مهم همسو با تحولات داخلی و بینالمللی برای تقویت پایداری، شفافیت و سلامت عملکردی کسب و کارها بوده؛ و از سوی دیگر، منعکس کننده باور سازمانی تک تک شهروندان بانک در تلاش برای ”خلق آینده پایدار“ و ”ارزشآفرینی برای ذینفعان کلیدی سازمان“ است. این گزارش، با استفاده از دستورالعمل راهنمای گزاردشدهی پایدار (GRI) تدوین شده؛ که در سطح بینالمللی، از جمله معتبرین ابزارهای گزارشدهی عملکرد پایدار و مسئولانه کسب و کار محسوب میشود.
اهم موضوعاتی که در این گزارش، به آنان پرداخته شده است؛ عبارتند از:
• چگونگی سهیم بودن در داشتن اقتصادی پویا و مولد.
• چگونگی سهیم بودن در اقتصادی سالم و شفاف.
• معرفی خدمات بانک با تاثیرات مثبت اجتماعی و زیست محیطی.
• تشریح تعاملات بانک با مشتریان با محوریت: اعتماد، پاسخگویی و ارتقای رضایتمندی.
• چگونگی ارج نهادن به حضور و تلاشهای شهروندان بانک (سرمایههای انسانی) و حرکت در مسیر بالندگی و توانمندسازی آنها.
• ارائه اطلاعات مربوط به برنامهها و اقدامات صورت گرفته برای حفاظت از محیطزیست.
• معرفی برنامهها و اقدامات انجام شده در زمینه توسعه مشارکتهای اجتماعی و انسان دوستانه.