شهردار تهران از بیمارستان بانک ملی ایران تقدیر کرد/

کسب رتبه برتر حمایت از حقوق مصرف کننده و ارباب رجوع توسط بانک ملی ایران

نمایه بانک : اداره امور شعب استان سمنان بانک ملی ایران رتبه برتر حمایت از حقوق مصرف کننده و ارباب رجوع در سال 1398 را در بین دستگاه های دولتی و اجرایی استان کسب کرد./ پیروز حناچی شهردار تهران از بیمارستان بانک ملی ایران بازدید و از تلاش کارکنان این بیمارستان تقدیر کرد.
  • چهارشنبه 4 تیر 1399 ساعت 10:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در این بازدید که با حضور شهردار تهران و حسینعلی سخندان، مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران، انجام شد؛ پیروز حناچی از تلاش های شبانه روزی کادر درمانی بیمارستان در ایام بحران کرونا تقدیر کرد و اقدامات این بیمارستان را در راستای مبارزه با شیوع این بیماری قابل تحسین خواند.
شهردار تهران در پایان از بیماران بستری بیمارستان بانک عیادت و برای همه بیماران آرزوی سلامتی و تندرستی کرد.

 

 

کسب رتبه برتر حمایت از حقوق مصرف کننده و ارباب رجوع توسط بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، احمد بهکار مرام رئیس اداره امور شعب استان سمنان بانک در جلسه شورای اداری استان که به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه های دولتی و اجرایی برگزار شد، لوح تقدیر و تندیس مربوطه را به نمایندگی از بانک ملی ایران از استاندار دریافت کرد.


آشناگر استاندار سمنان نیز در این جلسه از ارائه خدمات مطلوب بانک ملی ایران در استان تقدیر کرد.


در متن این لوح آمده است: «بر اساس آیین نامه های قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جدول امتیازات شاخص های مدون در سطح استانی، عملکرد سال 98 این اداره امور مورد ارزیابی قرار گرفت که با اخذ رتبه 96 شایسته دریافت لوح و تندیس استانی سطح یک در حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان سمنان شد».


ثبت نظر

ارسال