به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، علیرضا بیانیان مدیرعامل این شرکت در گردهمایی سراسری رؤسا و سرپرستان شعب این مطلب را عنوان کرد. در این گردهمایی که اعضای هیأت مدیره، قائم مقام، معاونان و مدیران ستادی نیز حضور داشتند، بیانیان گزارشـی از فعالیـتهـای شـرکت ارائه داد و بر لــزوم همفکری و هم افزایی برای بهبود عملکرد و پیشــبرد اهـداف شـرکت تأکید کرد.
او با اشاره به حوادث ناگوار وقوع زلزله در کشور، این وضعیت را برای مردم طاقت فرسا و زیانبار توصیف و ابراز امیدواری کرد که مردم با تحت پوشش قرار دادن اموال و دارایی های خود، دغدغهای برای جبران خسارت اینگونه حوادث نداشته باشند و بخشی از خسارت آنها از این طریق جبران شود.
بیانیان در ادامه، برنامههای جاری و آتی شرکت را مورد توجه قرار داد و گفت طی یک سال گذشته اقدامات مفیدی انجام گرفته و اظهار اطمینان کرد سازماندهی خوبی که با همفکری و هم افزایی کلیه کارکنان در سطح شرکت صورت گرفته، همچنان تداوم داشته باشد.
مدیر عامل بیمه آرمان لازمۀ صدور یک بیمه نامۀ خوب را ارزیابی دقیق ریسک و ارائۀ نرخ فنی مناسب برای آن دانست و از مدیران و مسئولان شعب خواست به هر قیمتی بدنبال افزایش پرتفوی نباشند و قبل از صدور هر بیمه نامهای، این موارد را بطور جد مورد توجه قرار دهند.
علیرضا بیانیان نمایندگان و شبکه فروش را بازوان اجرایی شرکت عنوان کرد و گفت: مدیران و مسئولان شعب باید قاطبۀ نمایندگان را در فعالیت و پیشبرد شرکت مورد حمایت، همراهی و همیاری قرار دهند و خواسته های آنان را برآورده سازند. او همچنین احترام به بیمه گذار را از اهم واجبات قلمداد و تأکید کرد مسئولان شعب و شبکه فروش باید پیشگامان خدمت رسانی به بیمه گذاران باشند و این امر در رأس همه مسائل قرار گیرد.
وی در پایان ضمن قدردانی از تلاشهای بی وقفه کلیه کارکنان، از آنان خواست در هر جایگاهی که هستند با عشق ورزیدن به همدیگر مأموریت و وظایف خود را بنحو احسن انجام و با بهبود عملکرد، جایگاه شرکت را ارتقاء دهند.
علیرضا امیرحسنخانی معاون توسعه و پشتیبانی نیز در این مراسم بر لزوم خدمت رسانی و جلب رضایت مردم و بیمه گذارن تأکید کرد و گفت: فرایند کار شعب باید حول محور خدمت به مردم باشد و خدمات رسانی به اقشار مختلف را سرلوحه کار خود قرار دهند و به این امور اهتمام ویژه داشته باشند