با افزایش قیمت خودرو ؛ دارندگان بیمه بدنه، سرمایه مورد بیمه خود را افزایش دهند/ کارکنان از ساعت ۶ الی ۱۴ به ارائه خدمات می پردازند

نمایه بانک : بیمه مرکزی به منظور حمایت ازحقوق بیمه گذاران با توجه به نوسانات اخیر قیمت خودرو، خواستار افزایش سرمایه مورد بیمه آنها در بیمه بدنه شد.
  • شنبه 16 تیر 1397 ساعت 22:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، این سازمان در اطلاعیه ای اعلام کرد، پیرو افزایش قیمت خودرو، پیشنهاد می شود بیمه گذارانی که دارای بیمه بدنه هستند با مراجعه به شرکت های بیمه، سرمایه مورد بیمه خود را افزایش دهند تا در هنگام بروز خسارت با مشکلاتی چون اعمال ماده ۱۰ قانون بیمه (در صورتی که مالی به کمتر از قیمت واقعی بیمه شده باشد بیمه گر به تناسب مبلغی که بیمه کرده است با قیمت واقعی مال مسئول خسارت خواهد بود)مواجه نشوند.

 

کارکنان از ساعت ۶ الی ۱۴ به ارائه خدمات می پردازند

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، کارکنان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی  و صنعت بیمه کشور نیز به مانند همه ادارات استان تهران  از ۶ صبح لغایت ۱۴  در محل کار خودمشغول به کارهستند.

براساس اعلام استانداری تهران مبنی بر تغییر ساعت کار ادارات دولتی تا پایان تیرماه، به دلیل تداوم گرمای هوا و توجه به ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف برق، ساعت کاری تمامی ادارات استان تهران از ساعت ۶بامداد لغایت۱۴ تعیین شده است.


ثبت نظر

ارسال