چهارمین جشنواره بیمه در رسانه برگزیدگان خود را شناخت/
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، جشنواره یادشده هر سال با هدف رقابتپذیری و تحرک روابط عمومیهای صنعت بیمه برگزار میشود.
در آیین اختتامیه این جشنواره رئیس کل بیمه مرکزی، اعضای هیئت عامل و تنی چند از مقامات ارشد صنعت بیمه با اهدای لوح تندیس و جایزه ویژه از تلاشهای برگزیدگان این جشنواره در راستای فرهنگسازی و اعتلای صنعت بیمه، تقدیر کردند.
اسامی و رشتههای برگزیدگان این جشنواره به شرح زیر است:
در بخش ارتباط با رسانهها، احمدرضا عصاری از شرکت بیمه کوثر؛
در بخش روابط عمومی الکترونیک، سید علیرضا سادات میر از شرکت بیمه ایران؛
در بخش پژوهش و افکار سنجی، مریم زمردیان از شرکت بیمه سامان؛
در بخش ارتباطات( درون و برون سازمانی)، نصرتالله محمدی از شرکت بیمه البرز؛
در بخش مسوولیت اجتماعی، مهدی جمشیدیان از شرکت بیمه ملت؛
در بخش خلاقیت و نوآوری، احمد رضا تهرانی از شرکت بیمه سرمد؛ دربخش انتشارات، آزاده هراتیزاده از شرکت بیمه معلم؛
در بخش امور تبلیغاتی و نمایشگاهی، احمدرضا عصاری از شرکت بیمه کوثر.
تقدیر از داود شکری مدیر روابط عمومی شرکت بیمه ما به خاطر دبیری جشنواره روابط عمومیهای برتر؛
تقدیر از محمد خرمی مدیر روابط عمومی شرکت بیمه آسیا به خاطر دبیری جشنواره بیمه در رسانه؛
تشکر از روابط عمومی شرکت بیمه پارسیان و روابط عمومی شرکت بیمه آسماری.
شایان ذکر است بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه با محوریت افزایش ضریب نفوذ بیمه؛ راهکارها و چالشهای ضریب نفوذ بیمه، با حضور رئیسجمهوری، وزیر اقتصاد، رئیس کل بیمه مرکزی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس کل سازمان امور مالیاتی، معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد، تنی چند از مقامات کشوری و نمایندگان مجلس و همچنین مدیران و فعالان صنعت بیمه برگزار شد.
چهارمین جشنواره بیمه در رسانه برگزیدگان خود را شناخت
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، در بیانیه اختتامیه چهارمین جشنواره بیمه در رسانه، ضمن اعلام این مطلب آمده است اگر امروز صنعت بیمه خود را به عنوان صنعتی شفاف معرفی میکند و مدیرانش به این واقعیت میبالند که در اتاق شیشه ای نشسته اند و فعالیت می کنند به واسطه رسانه های متعهدی است که حضور صنعت بیمه را در بازار سرمایه پذیرفته اند.
هیات داوران از بین آثار رسیده به دبیرخانه چهارمین جشنواره بیمه در رسانه با تکیه بر شاخص های سه گانه اصالت، صداقت و سلامت، آثار زیر را برترین شناخته است:
در بخش رسانه های مکتوب:
خبر: لیلا اکبرپور به خاطر مطلب "ابطال دستور بیمه مرکزی برای خسارات خودروهای گران قیمت" در روزنامه دنیای اقتصاد؛
مصاحبه: صادق رحمانی به خاطر مطلب "شفافیت در صنعت بیمه" در نشریه پیک بیمه؛
گزارش خبری: احسان شمشیری به خاطر مطلب "صندوق بیمه و اوراق بهادار راهکار پوشش حوادث فاجعه بار" در روزنامه تعادل.
در بخش رسانه های مجازی(خبر گزاریها، سایت های خبری):
گزارش خبری: لیلا جودی به خاطر مطلب "منابع شخص ثالث چگونه هزینه می شود؟" در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و مجید میرزا حیدری با مطلب "وزارت بهداشت با مازاد دریافتی عوارض از صنعت بیمه چه کرده است؟ ۸۰۰میلیارد تومان کجاست؟" در نود اقتصادی؛
خبر: محمد رضا مقامی فر به خاطر مطلب "چند هزار برای تصادفات ساختگی پرداخت می شود؟" در تابناک؛
گزارش تحلیلی: لیلا فریادرس به خاطر مطلب "از تداوم کاهش نسبت خسارت تا رشد ۳۹درصدی نسبت توانگری مالی" در سایت بانکداری ایرانی؛
گفت و گو: مهدی رهبر به خاطر مطلب "شورای عالی بیمه درباره تغییر محاسبه خسارت تصادفات تصمیم می گیرد" در خبرگزاری ایبنا؛
یادداشت: عبد الله میرحسینی به خاطر مطلب "ضرورت آموزش عمومی بیمه در سطح جامعه" در سایت شارا؛
در بخش رسانه های دیداری شنیداری:
گزارش خبری رضا نگهبان به خاطر تهیه و پخش گزارش "بیمه های آتش سوزی" در باشگاه خبرنگاران جوان؛
گزارش تحلیلی رضوان باصفا به خاطر تهیه و پخش گزارش "بیمه شخص ثالث راننده محور می شود " در خبرگزاری صدا وسیما؛
گزارش توصیفی غزاله عربگل به خاطر تهیه و پخش گزارش "جایگاه بیمه زندگی" در شبکه جام جم؛
گفت و گو: حمیدرضا کجوری به خاطر تهیه و پخش "پرداخت خسارات سیل" در رادیو اقتصاد.
گفتنی است در بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه، جوایز برترین های چهارمین دوره جشنواره بیمه در رسانه توسط دکتر غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی و اعضای هیئت عامل و تنی چند از مقامات صنعت بیمه به برگزیدگان اهدا شد