تامین مالی برای تحقق اهداف برنامه توسعه دولت از ماموریت های نهادهای پولی و مالی است

نمایه بانک : دکتر سید شمس الدین حسینی که در مراسم افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و‌بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: اشراف اقتصادی و به روز رسانی اطلاعات مسئولان حوزه های پولی و مالی یک ضرورت است که باید مورد توجه قرار گیرد.
  • جمعه 19 مرداد 1403 ساعت 16:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، نمایشگاه صنعت مالی را از مهمترین رویدادهای بخش اقتصاد کشور ارزیابی کرد و افزود: اگر به مساله تامین مالی بیش از پیش توجه شود رابطه نقدینگی و تورم نیز اصلاح خواهد شد.


وی با تاکید بر اثرگذاری صنعت بیمه در بهبود فرایندهای کسب و کار و همچنین بهره وری، خاطرنشان کرد: حمایت، نظارت و هدایت بخش های اقتصادی موضوع ناترازی بودجه ای را تا حدود بسیاری برطرف خواهد کرد.


این نماینده خانه ملت با بیان این مطلب که شورای عالی تامین مالی از ظرفیت کافی برای تحقق اهداف اقتصادی کشور برخوردار است، اظهار داشت: رئیس کل بیمه مرکزی در کنار مسئولان عالی رتبه اقتصادی در این شورا عضویت داردکه به همراه مدیران سایر صنایع پشتیبان می توانند در عرصه تحول اقتصادی، نقش موثری را ایفا کنند.


شایان ذکر است نمایشگاه یادشده به مدت چهار روز برپا خواهد بود و علاقمندان می توانند از غرفه های این نمایشگاه بازدید کنند.


ثبت نظر

ارسال