اخذ هزینه بابت کدهای خدماتی رایگان به دلیل اشکال فنی

سخنگوی مخابرات تهران و البرز گفت: به دلایل فنی یک بدهکاری بابت ثبت‌نام تلفن ثابت و یک بستانکاری بابت دریافت اشتباه هزینه تماس با کدهای رایگان در قبوض تلفن ثابت ایجاد شده بود که با مشترکان تسویه شد.
  • جمعه 30 مهر 1395 ساعت 12:27

محمد رضا بیدخام در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، درباره موارد ابهام در قبوض این دوره تلفن ثابت توضیح داد: در قبوض دوره اول مرداد تا مهر 95 برای برخی مشترکان 10 هزار تومان بدهی بابت هزینه ثبت‌نام تلفن ثابت درج شده که این مبلغ ناشی از مصوبه 205 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است که به دلیل مشکل فنی این هزینه از تاریخ اول فروردین 94 تا 30 آبان 94 وصول نشده است.

سخنگوی مخابرات منطقه تهران و البرز افزود: همچنین در قبوض برخی مشترکان بستانکاری بابت برگشت مبلغ کدهای خدماتی محاسبه شده که این مورد نیز به دلیل دریافت اشتباه هزینه بابت تماس با برخی کدهای خدماتی مانند 110 و 118 از مشترکان دریافت شده بود که نباید محاسبه می‌شد.

به گفته وی این مورد نیز به دلیل اشکال فنی در سیستم محاسبه کارکرد ایجاد شده بوده است.

بیدخام اضافه کرد: طبق مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در برخی قبوض نیز هزینه‌ای بابت حداقل کارکرد اخذ شده که مربوط به مشترکانی است که حداقل کارکرد تعیین شده با تلفن ثابت را نداشته‌اند.

انتهای پیام/ب


ثبت نظر

ارسال