شعار "مرگ بر آمریکا" در باور ملت ایران نهادینه شده است/ حامیان مذاکره با آمریکا وابسته به سرویس های خارجی هستند

مسئولین استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شعار "مرگ بر آمریکا" در باور ملت ایران نهادینه شده است، عنوان کردند:حامیان مذاکره با آمریکا وابسته به سرویس های خارجی هستند.
  • پنجشنبه 13 آبان 1395 ساعت 13:31

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون ، مسئولین استان سیستان و بلوچستان در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در زاهدان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه شعار "مرگ بر آمریکا" در باور ملت ایران نهادینه شده است، عنوان کردند: حامیان مذاکره با آمریکا وابسته به سرویس های خارجی هستند.

 
شعار "مرگ بر آمریکا" در باور ملت ایران نهادینه شده است
آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در گفت و گو با  عصرهامون با بیان اینکه دولت آمریکا بیمار است و دارای تفکر سلطه جویانه و کارشکنی در امور دیگر کشور هاست و این جای هیچ بحثی ندارد، افزود: اینکه تحریم آمریکا در کشور ما از همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ادامه دارد نیز آن هم جای بحثی نیست ولی ما یک کشور مقتدر هستیم.
وی ادامه داد: ما از یک موقعیت خاص ژئوپولوتیک ویژه ای بهره مندهستیم و براین اساس اراضی ما اگر با مدیریت کشت بشود و کشت های ما اگر با مدیریت برداشت و توزیع بشود  و در زمان درست و به جا حمایت دولتی نسبت به مردم، صنعت کشاورزی و دامداری صورت بگیرد قطعا بخشی از مشکلات معیشتی جامعه ما حل می شود که اسم این امر را رهبری معظم انقلاب، "اقتصاد مقاومتی" گذاشتند.
وی اظهار کرد: اقتصاد مقاو.متی یعنی اقتصادی که در درون کشور ما زایندگی داشته باشد و اقتصادی دورن زا است، اگر ما این قدرت را نمی داشتیم، رهبری معظم انقلاب روی این موضوع پافشاری نمی کردند، کشور ما این قدرت را دارد و می تواند این کار را انجام دهد، از واردات بی رویه جلوگیری  و از هدر رفت سرمایه ها ممانعت کند، از پتانسیل موجود کشور و توان جوانان استفاده کند، البته دنیای استکبار دشمنی خود را دارد انجام می دهد نیز تردیدی در این موضوع نیست، دنیای استکبار وقتی پای آدم را برای جلوگیری از رفتی او برای رسیدن به مقصدش بگیرد اگر قدرت فرد بالا باشد با گرفتن پای طرف نمیشود او را از حرکت باز داشت نو وی راقش زمین کرد.
امام جمعه زاهدان تاکید کرد: ما باور داریم که قدرتمندیم و با گرفتن پایمان از سوی استکبار ما نقش زمین نمی شویم.
وی در خصوص حذف مرگ بر آمریکا از ادبیات سیاسی کشور تصریح کرد: نه شعار مرگ بر آمریکا بلکه مرگ بر باطل را براساس عقیده مان نمی توانیم از دایره رفتاری خود حذف کنیم، ما باید مرگ بر باطل بگوییم برای اینکه استراتژی ما این است که یار مظلوم و دشمن ظالمیم مگر زمینی جهان از ظلم پاک شود.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: مردم ما با بصیرت بالایی که دارند سال به سال با شکوه تر از سالهای قبل در حماسه های سیاسی یه مثل راهپیمایی حضور جدی پیدا می کنند، مرگ بر آمریکا  که در راهپیمایی ها می گویند، مرگ بر دولت آمریکاست، دولت آمریکا که می گویند مرگ بر تفکر حاکم بر دولت این کشور است و تردیدی نیست که ملتی که به این بصیرت برسد نسبت یک تفکری آنقدر تنفر پیدا کند قطعا تفکر خودشان تفکر حمایت از مظلوم خواهد بود.
 
تجربه 37 ساله ملت ایران نشان می دهد که نمی شود به آمریکا اعتماد کرد
سردار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون،با بیان اینکه  نگاه ما به آمریکا به عنوان بزرگترین و بعثی ترین دشمن انقلاب اسلامی و دشمن ملت ایران نباید یک نگاه سیاسی باشد بلکه باید نگاهی تجربی باشد، اظهار داشت: تجربه ملت ایران در طول 37 سال انقلاب اسلامی نشان می دهد که نمی توان به آمریکا اعتماد کرد.
وی با بیان اینکه آمریکا قابل اعتماد و اطمینان نیست، افزود: جزر و مد سیاسی در این دشمن فوق العاده است و حرکت های آمریکا دو گانگی و چندگانگی مشهود است.
سردار معروفی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند: این دشمن از روبرو به مذاکره می پردازد و از پشت خنجر می زند ، ادامه داد: با دشمنی که نمی توان براساس تجربه به آن اعتماد کرد آیا می توان مذاکره کرد؟
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در ادامه خاطر نشان کرد: چنین دشمنی که خود دچار یک بحران است و نمی تواند بحران و فساد را در کشورش ساماندهی کند چطور می تواند مشکلات اقتصادی ما را حل کند.
وی در ادامه راه برون رفت از بیماری فساد را توجه به درون ، استعداد های درونی و توجه به پتانسیل های بزرگ در ملت ایران عنوان کرد و افزود:  این مسائل می تواند به فضل الهی مشکلات را حل کند.
سردا معروفی با بیان اینکه  شعار مرگ برآمریکا هیچگاه از ادبیات سیاسی ملت ایران حذف نخواهد شد، اظهار داشت: دشمن منکر است و بزرگترین منکر این است که دشمن را دوست جلوه دهیم.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مقابله با آمریکا مقابله با نفوذ اسلامی و بیداری اسلامی است، گفت: مرگ بر آمریکا آن چیزی است که حضرت امام راحل فرمودند هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید اگر همه آمریکا مسجد درست شود و از گلدسته های آن صدای اذان بلند شود نباید به آمریکا اعتماد کرد آن حرف امام(ره) یک تحلیل نبود یک یقین و علم بود که امروز نیازمند آن هستیم.
وی در ادامه 13 آبان را یک حماسه ملی و یک دستاورد ملی در حوزه بیگانه ستیزی و استکبار ستیزی دانست و خاطرنشان کرد: دستاورد ملی را نباید جناحی و حزبی کرد این یک دستاورد ملی و متعلق به همه ملت ایران است از این رو هیچکس نباید این را تصرف خود، احزاب و گروهی کند.
سردا معروفی با بیان اینکه  هر کجا منافع ملت ایران چه در حوزه اعتقادی و چه در حوزه ملی در خطر باشد مردم با هر گرایش و سلیقه ای که باشند یک حرف می زنند، اضافه کرد: ملت ایران همان ملت انقلابی است که شاه، آمریکا، اسرائیل و تفکر غربی را بیرون کرد و بر اساس دین مبین اسلام استقلال پیدا کرد.
 
"مرگ بر آمریکا" تا زمان تغییر رفتار این کشور باقی خواهد ماند
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از اول انقلاب تاکنون مرگ بر آمریکا بخشی از شعارهای مردم بوده به این علت که تا زمانی که رفتار آمریکا تغییر نکند این شعارتوسط مردم تکرار خواهد شد.
علی اصغر جمشید نژاد در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون افزود: در سیاستی که از اول انقلاب تا کنون بوده یک تعریف مشخص داریم،2 کشور در فهرستی بوده که هیچوقت با آنها نباید رابطه ایجاد کرد مگر اینکه از سیستم آپارت هایت حذف شوند، این دو کشور شامل آفریقای شمالی و اسرائیل می باشند، با موفقیتی که آفریقای شمالی به دست آورد از این فهرست حذف شد در رابطه با کشورهای دیگر هم چنین دیدگاهی نداریم منتهی مردم آگاهی و شعور دارند و متناسب با هر مناسبتی واکنش نشان می دهند.
وی خاطر نشان کرد: تحریم ها بخشی از ظلمی بود که استکبار جهانی بر علیه ما اعمال کرد.
 
بصیرت عاشورایی ملت ایران عامل برافروخته بودن چراغ عاشورایی در جامعه است
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی سیستان و بلوچستان گفت: راهیپیمایی ها، انتخابات و دیگر حماسه ها همه نشان از ابن دارد که ملت ایران هیچگاه زیر بار ذلت نخواهند رفت، اگر امروز چراغ عاشورایی روز به روز برافروخته تر می شود به واسطه بصیرت عاشورایی ملت ایران است
عباسعلی ارجمندی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون افزود: تا مادامی که مردم نگاه، شور و شعور حسینی دارند زیر بار ذلت و آمریکا نخواهند رفت.
وی ادامه داد: رهبر انقلاب جمله ای دارند با این مضمون تا مادامی که فکر مردم ایران و نگاه ملت ایران مرگ بر آمریکا باشد هیچگاه ملت آمریکا سیطره در ایران پیدا نخواهد کرد.
این مقام مسئول در خصوص تحریم ها نیز گفت: تحریم ها از ابتدای انقلاب تاکنون وجود داشته و متعلق به دوره ای خاص نیست، براین اساس، حتی اگر تحریم ها هم برداشته شود هیچگاه خوی ددمنشی و پلیدی آمریکا و استکبار جهانی از روزی مردم ایران برداشته نشده و هیچگاه از یاد نخواهیم برد که هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران را منهدم کرده یا شهرهای کشور را بمباران می کردند.
وی با اشاره به این مطلب که رهبر انقلاب اسلامی با تیزبینی و بصیرتی که دارند طرح های دشمن را خوب شناخته است، تصریح کرد: براساس جمله امام راحل(ره) هر آنچه فریاد دارید بر سر دشمن بکشید، شعار مرگ بر آمریکا حذف نخواهد شد و مردم ایران روز به روز بر بصیرت و آگاهی آنها افزوده می شود و چهره پلید، استعماری و استثماری آمریکا بر آنها روشن می شود.
وی خاطر نشان کرد:حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان ، تاسوعا و عاشورای حسینی، اربعین و غیره با وجود تحریم هایی که می گویند درس بزرگی به آمریکای جنایتکار می دهد.

حامیان مذاکره با آمریکا وابسته به سرویس های خارجی هستند
مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان نیز در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با بیان اینکه عده ای حل مشکلات اقتصادی را در گرو ارتباط با آمریکا می دانند، گفت: این گفته آنان را در دو علت می توان جستجو کرد یا برخی وابسته به سرویس های جاسوسی آمریکا هستند یا اینکه اعتقادی به توانایی جوانان و مردم داخلی ندارند از اینرو حل مشکلات اقتصادی را در گرو ارتباط با آمریکا می دانند.
مولوی عبدالغنی دهانی افزود: تا زمانی که خوی استکباری در آمریکا و ایادی آن وجود داشته باشد "مرگ بر آمریکا" در ذهن تک تک ملت ایران و ملت ستم دیده ای که از خوی استکبار مورد ستم قرار گرفته اند باقی خواهد ماند و این شعار حذف نمی شود.
وی بیان کرد: استکبار هیچگاه دست از دشمنی، کینه، توطئه و فتنه نسبت به ملت مسلمان ایران بر نمی دارد از اینرو تا زمان دشمنی او ادامه داشته باشد شعار مرگ بر آمریکا هم حذف نخواهد شد.
 
"مرگ بر آمریکا" شعار اساسی ملت ایران است
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان گفت: هیچگاه شعار "مرگ بر آمریکا" از ادبیات سیاسی ملت ایران حذف نخواهد شد زیرا این شعار از شعارهای اساسی ملت ایران است.
عبدالباسط پاکزاد در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون در حضور علت حضور مردم در حماسه های سیاسی به مثل راهپیمایی 13آبان، افزود: دلیل حضور مردم در اینگونه حماسه ها، ولایت پذیری آنها است.
وی ادامه داد: مردم همیشه علاقه به تعیین سرنوشت خود دارند، امروز آنها در این راهپیمایی آمده اند تا بگویند ما هم چنان ایستاده ایم، این روزها در تاریخ انقلاب نقطه عطفی بود که حماسه های بزرگی خلق کرده است، روزهایی که ما با بزرگترین قدرت های استکبار جهانی به مبارزه پرداختیم و حقانیت خود را با افتخار و سرباندی به جهانیان ثابت کردیم.
وی در خصوص رفع مشکلات کشور و اینکه برخی معتقدند رفع مشکلات داخل کشور وابسته به مذاکره با آمریکا است، اظهار کرد:رفع مشکلات کشور براساس نظر مقام معظم رهبری و توجه به توانمندی های داخلی است، مشکلات هر کشور با نخبگانش حل می شود دلیلی ندارد آمریکا رادلسوز خود بدانیم.
انتهای پیام/م

ثبت نظر

ارسال