به گزارش فارس به نقل از مشبل، این قابلیت فیلترهای متنوعی را به عکس ها اضافه می کند که باعث می شود آنها تفاوت های زیادی با عکس اولیه تهیه شده توسط کاربران داشته باشند.
کارشناسان این اقدام را تلاشی دیگر از سوی فیس بوک برای رقابت با اسنپ چت می دانند که با ارائه قابلیت های متنوع ویرایش عکس و ویدئو به کاربران روز به روز در حال افزایش تعداد کاربران خود است.
اما ارائه این خدمات نشانه دیگری از تکیه روزافزون فیس بوک به هوش مصنوعی و پیشرفت در زمینه استفاده از آن برای ارائه خدمات متنوع است.
فیس بوک ابتدا این خدمات را در ایرلند به طور آزمایشی مورد استفاده قرار داد و حالا قصد دارد آن را به تدریج به همه کاربران خود ارائه دهد. خدمات یاد شده که با عنوان Style Transfer ارائه می شود مبتنی بر شبکه عصبی هوشمند تازه ای است که توسط فیس بوک به کار گرفته شده تا کاربران بتوانند عکس ها و ویدئوهای خود را با آثار هنری محبوب جهان شبیه سازی کنند.
انتهای پیام/