به گزارش
گروه اقتصادخبرگزاری میزان، اجرای طرح ارزیابی سطح کیفیت خدمات فرودگاهی از دیدگاه مسافران، که با برنامه ریزی دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی اجرا خواهد شد، منطبق با دستورالعملهای ACI و دپارتمان ASQ از سه ماهه پایانی سال جاری آغاز خواهد شد.
علی رستمی مدیر کل فرودگاه مهرآباد گفت با پیاده سازی طرح ارتقاء خدمات فرودگاهی مهراباد آماده می باشد تا در این رنکینگ جهانی شرکت کند.
باقری مدیر پروژه نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی در جلسه ایی که به همین منظور در دفتر مدیر کل فرودگاه مهرآباد برگزار گردید، گفت : در قالب این طرح فرودگاه مهرآباد از لحاظ کیفیت خدمات فرودگاهی و به عنوان نماینده جهموری اسلامی در میان فرودگاههایی با ترافیک سالیانه 25-15 میلیون مسافر در سال با سایر فرودگاههای هم تراز در سطح جهان به رقابت خواهد پرداخت.
طرح ارزیابی سطح کیفیت خدمات فرودگاهی مهرآباد درابتدای دی ماه سال جاری در فرودگاه بینالمللی مهرآباد آغاز می شود.
گفتنی است؛ طرح ارزیابی سطح کیفیت خدمات فرودگاهی در فرودگاه مهرآباد ، در قالب طرح نظرسنجی ۳ ماهه زمستان تا اسفند سال جاری وبر اساس نظرات مسافرین ومراجعین فرودگاهی برگزار خواهد شد. این ارزیابی مسافر محور بوده ونظرات مسافرین مستقیما در این رنکینگ تاثیر گذار خواهد بود
انتهای پیام/